Kompanijos IDC analitikai pateikė savo prognozę, kaip planšetiniams kompiuteriams seksis verslo segmente. Pagrindinė išvada gana aiški – planšetės dar turi nemažai galimybių auginti pardavimus korporatyviniame sektoriuje.
Vakarų Europoje planšetinių kompiuterių rinka 2015 m. I ketvirtyje smuko 10,5 % iki 8,5 mln. egzempliorių. IDC analitikai mano, kad neigiamą įtaką padarė garsių anonsų nebuvimas, t. y. jokia planšetė nepatraukė didesnio vartotojų dėmesio.
Jei vartotojų segmente stebimas nuopuolis, tai verslo sektoriuje optimizmo daugiau, kadangi čia per metus pardavimai augo 51,3 %, ypač kai kalbama apie hibridinius modelius „2-in-1“, kuriuos galima pavadinti „netbookais“ su nuimamu jutikliniu ekranu. IDC žada planšečių pardavimų augimą verslo segmente
Nežiūrint į augimą, bendra „2-in-1“ modelių dalis tarp visų planšetinių kompiuterių sudaro vos 5,9 %. Tikėtina, kad netolimoje ateityje šis rodiklis pasieks dviženklį skaičių, kadangi tiekimo augimas sudarė 44,4 %.
Didžiausią hibridinių planšečių augimą ekspertai stebi Šiaurės Europoje, D. Britanijoje, Prancūzijoje ir Vokietijoje. Greitu metu pasirodysianti „Windows 10“ gali sumažinti įrenginių integracijos į kompanijų infrastruktūrą problemų skaičių. Tai leis dar labiau padidinti planšečių populiarumą verslo sektoriuje.
„Windows“ planšetiniai kompiuteriai jau trečią ketvirtį iš eilės rodė augimą. „Android“ planšetės, tarp kurių dominuoja „Samsung“ gaminiai, atvirkščiai, ir toliau demonstruoja paklausos mažėjimą tiek vartotojų, tiek verslo segmentuose.