Numatoma, kad kiekvienas „Solaris Urbino 12 CNG“ autobusas galės pervežti 85 keleivius, jie bus varomi suspaustomis dujomis. Tačiau nors vidaus degimo variklis sukonstruotas ir pritaikytas naudoti gamtines dujas bei atitinka Euro 5 ir EEV (angl. Enhanced Environmentally Friendly Vehicle) oro taršos reikalavimus, tačiau jis taip pat nesunkiai gali būti pritaikytas ir biodojų naudojimui. Naujų autobusų skleidžiamas triukšmo lygis neviršija 80 dB, matavimai atlikti remiantis Europos Sąjungos Tarybos direktyva.
Be to, autobusų duryse įmontuota apsauga nuo prispaudimo ir avarinis durų atidarymo jungiklis. O keleivių salonuose sumontuoti šildomi šoniniai šildytuvai. Prie kiekvienų durų įrengti pučiami ventiliatoriai, galintys tiekti tiek šaltą, tiek karštą orą.Naujuose autobusuose bus įrengti 6 suspaustų gamtinių dujų balionai. Juos pilnai papildžius, autobusai galės įveikti iki 450 km ilgio atstumus.
Planuojama, kad šie autobusai Vilniuje bus eksploatuojami ne mažiau kaip 15 metų. Prieš tai sostinėje autobusų parkas buvo atnaujintas 2003-2006 metais, tuomet buvo įsigyta 14 „Mercedes“ autobusų, 90 naujų „Volvo“. Iš viso Vilniuje darbo dienomis važinėja 339 autobusų ir 186 troleibusų, o keleiviai vežami 99 maršrutais.
Viešasis konkursas, naujoms transporto priemonėms įsigyti, paskelbtas 2012 metų liepos mėnesį. Konkurse dalyvavo 2 dalyviai. Sutartis su konkurso laimėtoju pasirašyta 2013 vasario 7 dieną.