Nauja komunikacijos grupė veiklą pradeda penkiolikai Baltijos šalių agentūrų baigus konsolidacijos procesą.
„Big Idea“ tapo didžiausia Baltijos šalių komunikacijos grupe – vienintele, iš vienų rankų galinčia klientams pasiūlyti integruotus sprendimus visose Baltijos šalyse, teigiama grupės pranešime spaudai.
„Unikalūs „Big Idea“ konkurenciniai pranašumai – platus integruotų paslaugų spektras visose Baltijos šalyse, integruota komanda ir centralizuotas agentūrų valdymas leis rinkai pasiūlyti naujus aukščiausio lygio paslaugų kokybės standartus“ – teigė naujasis „Big Idea“ vykdomasis direktorius John Domas.
Jis pastebi, kad samdydamos lokalias įvairių komunikacijos disciplinų agentūras skritingose šalyse, įmonės sumoka didesnę paslaugų kainą nei galėtų gauti iš vienų rankų. Be to, susiduriama su problemomis koordinuojant skirtingų agentūrų darbą, keblu užtikrinti vienodus kokybės standartus.
„Big Idea“ sujungia įvairių komunikacijos disciplinų – reklamos kūrybos („Euro RSCG“), žiniasklaidos planavimo (MPG), ryšių su visuomene („Euro RSCG PR“), interneto sprendimų („Media Contacts“), interneto rinkodaros („Nitro“) ir rinkodaros komunikacijų (4D) agentūras Estijoje Latvijoje ir Lietuvoje.
Lietuvoje „Big Idea“ grupę atstovauja reklamos kūrybos agentūra „Euro RSCG MIA“, ryšių su visuomene agentūra „Euro RSCG PR“, žiniasklaidos planavimo agentūra „MPG Lietuva“ ir interneto sprendimų bendrovė „Media Contacts“.
Baltijos šalių regione „Big Idea“ atstovauja vienam didžiausių pasaulio komunikacijos tinklų „Havas“, kuris veikia daugiau nei 100 valstybių, o tinklo agentūrose dirba daugiau nei 14 tūkst. darbuotojų.