Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras gelbėjimo operaciją pradėjo, kai budėtojas apie 2 val. ryto išgirdo radijo ryšio pranešimą iš Vokietijos karinio laivo, adresuotą lenkų jachtai MAUS, kuri šaukėsi pagalbos.
Centro budėtojas radijo ryšiu išsiuntė užklausimą laivui FGS WEILHEIM patikslinti situaciją ir susisiekus su vokiečių laivu gavo sraigtasparnio pagalbos prašymą, nukelti keleivius nuo lenkų jachtos.
Tuo metu vėjo ir bangų suniokota lenkų jachta MAU bangų buvo blaškoma apie 40 jūrmylių (per 70 km) į pietvakarius nuo Klaipėdos uosto vartų, Rusijos Federacijos paieškos ir gelbėjimo darbų jūroje atsakomybės rajone.
Lietuvos KJP Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro budėtojas susisiekė su Rusijos Federacijos gelbėjimo centru Kaliningrade, pranešdamas apie situaciją jūroje. Kadangi operatyviai išsiųsti pagalbos nebuvo galima, į nelaimę patekusiems žmonėms gelbėti buvo pasitelktas Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų sraigtasparnis „Dauphin“.
Sraigtasparniui artėjant prie lenkų jachtos ir vokiečių karinio laivo, apie 3.30 val. buvo gautas pranešimas, jog vokiečių karinio laivo jūrininkai jau išgelbėjo ir į laivo FGS WEILHEIM bortą priėmė visus penkis lenkų jachtos įgulos narius.
Gelbėjimo operacija buvo baigta.
Vėliau, rugpjūčio 19 d. rytą Vokietijos laivui FGS WEILHEIM atplaukus į Klaipėdą, visa informacija apie įvykį jūroje buvo patikslinta. Lenkų jachtos kapitonas Tomasz Kubacki pasakojo, kad jis ir keturi keleiviai su jachta MAUS plaukė iš Klaipėdos į Gdanską ir rugpjūčio 18 d. vakare pakilus stipriam vėjui ir bangoms pradėjus laužyti jachtą sugedo jachtos variklis, nulūžo stiebas, jachtos borte bangos padarė pramušą. Po vidurnakčio jachtos kapitonas radijo ryšiu šaukėsi pagalbos SOS, tačiau dėl nulūžusio jachtos stiebo, SOS signalas negalėjo toli sklisti. Laimei, už 7 jūrmylių pagalbos signalą išgirdo vokiečių laivas FGS WEILHEIM, kuris ir atskubėjo į pagalbą.
Kaip pasakojo Vokietijos karinio laivo FGS WEILHEIM vadas kapitonas leitenantas Martin Klaus, lenkų jachtos keleivių gelbėjimo sąlygos buvo labai sudėtingos. Bangos siekė 2,5 m., todėl vokiečių laivo jūrininkams nebuvo paprasta nedidele gumine gelbėjimo valtimi pasiekti bangų blaškomą jachtą ir iš ten iškelti į nelaimę patekusius žmones. Todėl buvo prašoma sraigtasparnio pagalbos. Tačiau sraigtasparniui dar neatskridus didelio atstumo iki įvykio vietos, vokiečių jūrininkams didelių pastangų ir ryžto dėka, visgi pavyko, su gelbėjimo valtimiatlikus du reisus, į laivo FGS WEILHEIM bortą perkelti visus penkis audrą patyrusius jachtos įgulos narius. Medicininės pagalbos išgelbėtiesiems neprireikė.
Audrą patyrusi suniokota jachta buvo palikta dreifuoti jūroje. Paliktos jachtos jūroje koordinatės perduotos Lietuvos saugios laivybos administracijai.
Išgelbėti ir į Klaipėdą su Vokietijos laivu FGS WEILHEIM atplaukę jachtos MAUS kapitonas Tomasz Kubacki ir keturi keleiviai, Lietuvos Karinėms jūrų pajėgoms organizavus, buvo nuvežti į Klaipėdos autobusų stotį, iš kur autobusu išvyko į Kauną, ir iš kur toliau kelionę tęs į Lenkiją.