Fabianas teigia, jog pirmą kartą pamatęs šį automobilį skelbimų portale - nustebo ir tuo pačiu nepatikėjo, jog geros būklės „328i“ gali kainuoti vos 1700 eurų. Tačiau atrodo, jog tai buvo vienas iš tų retų variantų, kurį daugelį metų prižiūrėjo ne ką mažesnis automanas nei Fabianas.
160 tūkst. kilometrų nuvažiavęs automobilis atrodė nepriekaištingai. Trečiukas neturėjo ne vieno įbrėžimo, ne vieno rūdelės, ne vienos kiniškos detalės. Viskas originalu. Tik dabar reikėtų atsakyti į vieną klausimą - Kur šuo pakastas? O gi niekur. Automobilį pardavinėjęs žmogus savo garaže turėjo vietos tik trims automobiliams, tad po ilgų svarstymų jis nusprendė atsisveikinti su „328i“.
Per vienerius metus į Fabiano rankas patekęs 3 serijos „BMW“ pasikeitė. „328i“ gavo „M3“ priekinį ir galinį buferius, slenksčius, galinį difuzorių ir galinį spoilerį nuo „M3 GT“. 17 colių skersmens ir 9.5 (priekyje) bei 10.5 (gale) pločio „AC Schnitzer Type 1“ ratlankius.