• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Ford“ šiemet sugebėjo pamaloninti visus markės gerbėjus pristatydama ne tik „Focus RS“ su keturių varančiųjų ratų sistema, bet ir naujos kartos „Ford GT“. Legendinio automobilio moderni interpretacija buvo pristatyta šių metų pradžioje ir sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų. Tačiau buvo ir tokių, kuriems naujasis „Ford GT“ sukėlė nusivylimą.
Vienas iš tokių - Janas Bakeris. Daugelį metų „Ford“ automobiliais važinėjantys vyras puikiai atsimena kaip „Ford“ sugebėjo Le Mano 24 valandų lenktynėse įveikti „Ferrari“ su „Ford GT40“. Kai į pensiją išėjęs automanas išgirdo, jog apie „Ford GT“ debiutą, jis tikėjosi naujame modelyje išvysti ne V6 ar V8 motorą, o V12.
Išvydęs „Ford GT“ specifikacijas - vyras nusivylė. Kelias dienas praleidęs galvodamas kodėl „Ford“ nusprendė nesurizikuoti ir į naująjį „GT“ sumontuoti ne V12 motorą, jam vėliau į galvą šovė geniali idėja.

„Ford“ šiemet sugebėjo pamaloninti visus markės gerbėjus pristatydama ne tik „Focus RS“ su keturių varančiųjų ratų sistema, bet ir naujos kartos „Ford GT“. Legendinio automobilio moderni interpretacija buvo pristatyta šių metų pradžioje ir sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų. Tačiau buvo ir tokių, kuriems naujasis „Ford GT“ sukėlė nusivylimą.
Vienas iš tokių - Janas Bakeris. Daugelį metų „Ford“ automobiliais važinėjantys vyras puikiai atsimena kaip „Ford“ sugebėjo Le Mano 24 valandų lenktynėse įveikti „Ferrari“ su „Ford GT40“. Kai į pensiją išėjęs automanas išgirdo, jog apie „Ford GT“ debiutą, jis tikėjosi naujame modelyje išvysti ne V6 ar V8 motorą, o V12.
Išvydęs „Ford GT“ specifikacijas - vyras nusivylė. Kelias dienas praleidęs galvodamas kodėl „Ford“ nusprendė nesurizikuoti ir į naująjį „GT“ sumontuoti ne V12 motorą, jam vėliau į galvą šovė geniali idėja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Side-draft-carburetor-setup


Janas Bakeris nusprendė savomis rankomis sukonstruoti variklį, kuris jo manymu turėtų atsidurti naujos kartos „Ford GT“. Juk vienintelis „Ford“ super-automobilis nusipelnė turėti šiam automobilių tipui tinkamą motorą.
Janas iš sąvartyno į savo garažą atsivežė du 5.0 litrų, 8 cilindrų „Ford“ benzininius variklius ir iš jų surinko vieną - 9.0 litrų darbinio tūrio, 12 cilindrų benzininį variklį.
Vyras teigia, kad iš pradžių šiam projektui ieškojo dviejų, vienaeilių šešių cilindrų variklių, tačiau nuo šios minties jį atbaidė variklių kaina.
Šiuo metu V12 motoras išspaudžia 697 arklio galias ir 780 Nm sukimo momentą.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų