• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„DnB Nord“ bankui neseniai teko susidurti su nemokančiais skaityti klientais.

„Keista, tačiau ne visi žmonės moka skaityti. Sakau tai neperdėdamas, tai - tikrų tikriausia tiesa“, - „Lietuvos rytui“ sakė „DnB Nord“ banko Jonavos klientų aptarnavimo poskyrio vadovas Vytautas Drungilas.

REKLAMA
REKLAMA

Stulbinanti naujiena paaiškėjo tuomet, kai banke buvo įdiegta eilių reguliavimo sistema. Keletą mėnesių specialiai prie monitoriaus ekrano dirbusi banko specialistė jonaviškiams aiškino, kaip naudotis didmiesčiuose įprasta, o provincijoje didele naujove tapusia sistema.

REKLAMA

„Tada ir paaiškėjo, kad tarp mūsų klientų yra nemokančiųjų skaityti. Tarp jų yra ir jaunų, 40-50 metų žmonių. Kodėl jie nemoka, aš nežinau, tačiau faktas - akivaizdus. Jie patys tai pripažino“, - sakė V.Drungilas.

Supratę, kad savo klientų pažinti raidžių taip ir neišmokys, banko atstovai nusprendė, jog tokie klientai neturėtų naudotis eilių reguliavimo sistema, o eiti tiesiai pas banko specialistus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų