Koncerno „Achemos grupė“ valdoma AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) su partneriais planuoja statyti naujus terminalus pietinėje Klaipėdos uosto dalyje.
„Planuojama, kad pirmajame etape investicijos sieks apie 50 mln. litų, o vėliau teritorija bus plėtojama pagal poreikį“, - teigia J.Benetis, l.e.p. KLASCO generalinis direktorius.
Tačiau KLASCO, kaip būsimasis šios teritorijos nuomininkas, negali pradėti net projektuoti naujų terminalų.
„Nuo metų pradžios uosto direkciją raginame, kad būtų suformuotas ir mums išnuomotas prie krantinės esantis žemės sklypas, tačiau reikalai stovi vietoje. Mus ramina, kad žemės klausimas perduotas Vyriausybei, tačiau konkretumo labai mažai“, - sako J.Benetis.
Anot jo, pagal pirminį darbų grafiką, 144 krantinė jau turėjo būti pastatyta šių metų antrą ketvirtį, tačiau dabar Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija žada, kad darbai bus baigti iki šių metų pabaigos.
Bendrovės teigimu, atsižvelgiant į tai, kad į 144 krantinės statybą valstybė investuos beveik 50 mln. litų, Uosto direkcija ir Vyriausybė turėtų būti suinteresuotos spartinti procesus, kad investuoti pinigai pradėtų kuo greičiau grįžti.
Koncernas „Achemos grupė“, įkurtas 2001 metais, šiuo metu valdo penkias dešimtis Lietuvoje ir užsienyje dirbančių įvairių sričių įmonių, tarp kurių yra tokie Lietuvos ūkio gigantai kaip „Achema“, azoto trąšų ir pramoninių chemijos produktų gamintoja bei „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“. 2008-aisiais visų Koncerno įmonių apyvarta siekė 5 mlrd. Lt. Koncerno produkcija pasiekia Europos Sąjungos, Amerikos, Azijos, Afrikos šalis; „Achemos grupėje“ dirba daugiau nei 6 400 darbuotojų.