Naujoms 2013/2014 m. sezono kovoms besiruošiantis Kėdainių „Nevėžio“ klubas žada turėti stiprų „šeštąjį žaidėją“ – sirgalių palaikymą Kėdainių arenoje. Per pirmąją prekybos abonementais savaitę beveik 650 krepšinio gerbėjų įsigijo bilietą, leidžiantį stebėti visas klubo namų rungtynes be papildomo mokesčio, teigiama pranešime spaudai.
„Kėdainiečiai tikrai aktyviai perka naujojo sezono abonementus, puikiai suprasdami jų teikiamą naudą. Parduoti pusę salės vietų abonementais yra didžiulis pasiekimas pačiam klubui, nes sirgalių palaikymas ir puiki atmosfera bus jaučiama kiekvienų rungtynių metu,“ – apie rekordinį krepšinio gerbėjų susidėmojimą „Nevėžio“ klubo namų rungtynėmis kalbėjo abonementais prekiaujančios įmonės „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.
Ambicingus tikslus Lietuvos krepšinio lygoje (LKL) išsikėlęs Kėdainių klubas, puikiai suprasdamas sirgalių norą palaikyti mėgiamą ekipą, kartu su „Tiketa“ pradėjo papildomą prekybą abonementais naujosios Kėdainių arenos L ir B sektoriuose, kuriuose iš viso yra 276 vietos (po 138 kiekviename).
Sirgaliai gali įsigyti abonementus ne tik papildomuose, bet ir VIP sektoriuose. Įsigiję VIP abonementus sirgaliai džiaugsis papildomomis privilegijomis – atskira parkavimo vieta prie arenos ir galimybe nemokamai vaišintis tiek gėrimais, tiek užkandžiais arenos bare.
Planuojama, jog šį sezoną ekipa namuose sužais apie 20 rungtynių. Klubas rungtyniaus Lietuvos krepšinio lygoje (LKL) ir Baltijos krepšinio lygoje (BBL).
Apie gausiai didėjančią sirgalių armiją naujajam sezonui, Kėdainių krepšinio tradicijas bei „Nevėžio“ pasiruošimą naujajam sezonui mintimis dalinasi klubo vadovas Karolis Kalvaitis.
Ar tikėjotės tokio spartaus pardavimų skaičiaus vos per savaitės laikotarpį?
Viduje toks jausmas buvo, tačiau pardavimus labai sunku prognozuoti. Praėjusį sezoną pardavėme apie 200 abonementų. Šiemet šį skaičių pagerinome daugiau nei 100 abonementų vos per tris pirmąsias prekybos bilietais dienas. Prieš pardavimus galėjome tik spėti skaičius, tačiau ši savaitė viršijo lūkesčius.
Kas prisidėjo prie rekordinio susidomėjimo klubu?
Prie veiksnių, lėmusių didelį sirgalių susidomėjimą, visų pirma, priskirčiau stiprią komandos sudėtį. Lietuvoje turime 3 milijonus krepšinio ekspertų, todėl tik darbais įtikinus krepšinio gerbėjus atsiranda ir susidomėjimas. Ilgai miestiečių laukta naujoji arena – antrasis svarbus faktorius, tačiau tai priskirčiau prie trumpalaikio efekto. Net ir turint puikią areną be geros komandos sudėties krepšinio gerbėjų nepritrauksi.
Ar krepšinio sirgalių tradicijos Kėdainiuose yra gilios? Kokios tendencijos vyravo anksčiau?
„Nevėžio“ klubo kovas anksčiau daugiausiai stebėdavo vyresnio amžiaus krepšinio sirgaliai, palaikantys komandą jau 10, 20 metų. Jie vienaip ar kitaip prisidėjo prie komandos kūrimo ir tapo nuo jos neatsiejamu „šeštuoju žaidėju“. Tikimės, jog naujajame sezone mums pavyks pritraukti ir jaunąjį gerbėją. Esame paruošę nemažai socialinių projektų su miesto, kaimų mokyklomis, projektus deriname su Kėdainių rajono seniūnijomis.
Kėdainiai savo dydžiu neprilygsta Vilniui ar Kaunui, todėl miestui sunku išlaikyti po mokslų į studijas didžiuosiuose miestuose keliaujantį jaunimą. Kaip bebūtų, norime, jog „Nevėžio“ klubas įvestų naujas komandos palaikymo tradicijas Lietuvoje ir be didžiųjų grandų – „Žalgirio“ bei „Lietuvos ryto“ – krepšinio gerbėjai žinotų ir geriausią Kėdainių krepšinio klubą.