„Turime visus įrankius skatinti skrydžių plėtrai. (...) Vyksta derybos su aviakompanijomis dėl naujų vežėjų pritraukimo į Kauno oro uostą, kaip ir į Palangos“, – žurnalistams sakė ministras, penktadienį dalyvavęs Kauno oro uosto keleivių terminalo ir šiaurinio perono plėtros pristatyme.
„Bus naujienų, tiesiog reikia susidėlioti planus aviakompanijoms. Mūsų tikslas aiškus – iš Kauno oro uosto turėti tradicinių vežėjų krypčių į pagrindinius susisiekimo centrus, kur galima ryte skristi, po to perlipti ir keliauti toliau“, – pridūrė M. Skuodis.
Jis sveikino „Ryanair“, „Wizz Air“ veiklą Kaune, bet pažymėjo, kad jo tikslas – „kad turėtume įvairovę ir diversifikaciją, negalime būti priklausomi nuo vienų ar kitų avialinijų“.
Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus teigė, kad skraidinti į Kauną kviečiami kiti vežėjai, bet jų neatskleidė.
„Konkrečių vardų nevardysiu, bet artimiausias tikslas – į Kauno oro uostą pritraukti jungtį su didesniu Europos hubu (angl. centru – BNS), tai galėtų būti Varšuva, Kopenhaga, Frankfurtas, kad darbo reikalais keliaujančių keleivių poreikis būtų geriau atlieptas“, – žurnalistams sakė S. Bartkus.
Kauno oro uoste penktadienį oficaialiai pradedama keleivių terminalo plėtra – kitų metų viduryje užbaigus statybas, terminalas aptarnaus 2 mln. keleivių per metus.
„Nesunkiai galima sutalpinti ir priimti ir 3 mln. keleivių, ateity galėtų atsirasti papildomos atšakos, kurios leistų Kauno oro uoste priimti dar milijoną keleivių“, – pristatyme tvirtino S. Bartkus.
3 mln. keleivių Kauno oro uoste tikslas įvardytas penktadienį pristatytame ilgalaikiame Lietuvos oro uostų plane iki 2052 metų. Pasak bendrovės, investicijos į naujus projektus Kaune nuo 2025-2052 metais gali siekti apie 50 mln. eurų.
Dabartinis terminalas projektuotas milijonui keleivių, pernai Kaune jų aptarnauta 1,3 mln. Pasak S. Bartkaus, skaičiuojama, kad šiemet gali būti aptarnauta 1,4 mln. ar daugiau.
17,7 mln. eurų vertės keleivių terminalą stato pernai konkursą laimėjusi bendrovė „Infes“, visas projektas įgyvendinamas Lietuvos oro uostų lėšomis. Terminale bus išplėstos atvykimo ir išvykimo erdvės, bagažo atsiėmimo zonos, padidintos Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, laukimo, maitinimo ir prekybos erdvės.
Vykstant statybų darbams Kauno oro uostas veikia įprastu režimu.