Specialiai iš Paryžiaus į šventinį „Krispo“ atidarymą su ištikimiausiais savo komandos nariais atvykęs, visame pasaulyje garsus australų kilmės plaukų stilistas, Kristinos bei Povilo Strolių verslo partneris ir geras bičiulis, Davidas Mallett vakaro metu negalėjo atsistebėti: „Jaučiuosi kaip Paryžiuje – aplinka, kvapas, žmonės, jų stilius, muzika, šampanas… Viskas tobula.”
Visame pasaulyje žinomo plaukų stilisto klientų sąraše – tokios žvaigždės kaip Lenny’is Kravitzas, Naomi Campbell, britų aktorė Katherine Matilda Swinton, prancūzų aktorė Isabelle Huppert ir kiti. Jo kurtas plaukų priežiūros priemones vertina ne tik Prancūzijos, bet ir kitų megapolių moterys. Vis dėlto, pasak K. Strolienės, D. Mallett – vienas nuoširdžiausių, atviriausių ir darbščiausių jos sutiktų žmonių.
Daugiau nei prieš dešimt metų pradėję nišinį namų kvapų verslą, tik dabar Kristina ir Povilas Stroliai jau gali drąsiai pasakyti, kad žmonės Lietuvoje prisijaukino ir pamėgo prabanga dvelkiančius namų kvapus. Daugelis be šių originalių, išskirtinio dizaino buteliukų su lazdelėmis jau neįsivaizduoja savo namų. Ir tai rodo ne tik rinkos tyrimai, bet ir didžiulė šio verslo plėtra – vien per šiuos metus atidarytas jau trečias salonas Lietuvoje, rašoma pranešime spaudai,
„Šio, ką tik Vilniuje Rinktinės gatvėje duris atvėrusio salono plotas siekia beveik 400 kv. m, natūralu, kad statybos pareikalavo tiek energijos, tiek laiko. Ir, nors toli gražu kol kas čia dar ne visos mūsų su Kristina idėjos įgyvendintos – dar reikia įrengti židinį ir atlikti kitus smulkius apdailos darbus, – tačiau džiaugiamės, kad pagaliau turime savo namus Vilniuje. Ir jau galime čia priimti klientus, partnerius, draugus. Šis salonas mums ypatingas dar ir tuo, kad po vienu stogu apgyvendinome visus tris savo verslus: „Krispo“, „Audrinetą“ ir „Gobeleno namus“. Jau dabar abu su Kristina matome, kad čia gims daug naujų idėjų ir projektų, užsimegs įdomių pažinčių“, – šventės metu džiaugėsi Povilas Strolys.
Elegantiška, originalius ir išskirtinius daiktus vertinanti Kristina Strolienė prisiminė, kaip jiedu su vyru pirmieji Lietuvos rinkai pristatė namų kvapus. Iš pradžių namų kvapai buvo tik nauja aistra – vis ieškojo naujų kvapų, bandė, domėjosi, mokėsi atpažinti kokybę. „Kai atsivežėme į Lietuvą pirmuosius namų kvapų buteliukus su lazdelėmis, žmonės nelabai ir žinojo, kaip juos naudoti. Vieni merkdavo po vieną lazdelę, kiti iš viso jų nepamerkdavo, nes nesuprato, kad taip reikia daryti.
Mudu su Povilu keliaudami nuolat ieškojome vis naujų gamintojų, mokėmės, aišku, klydome, kol atsirinkome tiek patikimiausius gamintojus, tiek geriausius kvapus. Kartu auginome bei edukavome ir savo klientus. O dabar, kai jau atsidarėme dešimtą saloną, džiaugiamės, kad turime edukuotą ir labai reiklų klientą“, – sakė K. Strolienė, savo nišinį verslą pradėjusi vos nuo kelių populiarių kvapų, o šiandien jau galinti pasigirti, kad turi daugiau nei tris tūkstančius skirtingų kvapų pozicijų. Žavėdamiesi pačios K. Strolienės atrinktais prekių ženklais ir išskirtiniais „Krispo“ namų kvapais, kvepiančiomis žvakėmis, parfumuotais skalbikliais ir kitais produktais klientai vis dažniau išreikšdavo poreikį įsigyti ir kokybiškų grožio bei plaukų priežiūros priemonių.
Salone – specialiai Davido Mallett kurta kėdė
Dažnai po pasaulį keliaujanti ir ne vienam prabangiam prekės ženklui atstovaujanti moteris neslepia, kad jai dirbti su Davidu Mallett yra didžiulė garbė ir dovana. „Kadangi dirbame su tokiu grandu kaip Davidas Mallett ir esame ne tik jo kuriamų produktų ambasadoriai ir atstovai Baltijos šalims, bet ir distributoriai, norime, kad pažintis tiek su šiuo pasaulinio garso meistru, tiek su jo kurtais produktais visiems specialistams, kurie naudoja jo produktus ar jais domisi, būtų ypatinga. Kad meistrai iš paties Davido Mallet lūpų išgirstų visus jo kuriamų produktų privalumus ir tai, kokių stebuklų galima su jais padaryti. Todėl planuojame, kad čia, mūsų salone Vilniuje, jis bent kartą per sezoną rengs mokymus ir ves seminarus plaukų kirpimo meistrams, rengs parodomuosius plaukų kirpimo pristatymus. Taip pat su jo produktais dirbančius meistrus kvies stažuotis į Paryžių. Esame maksimalistai ir mums „never enough“, – cituodama savo mėgstamiausios dainos žodžius artimiausius planus dėstė verslininkė.
Būtent todėl, ilgai negalvoję, specialiai Davidui Mallett jie užsakė ir įrengė meistro kėdę. Nors kėdė sukurta specialiai Davido Mallett mokymams, „Krispo“ įkūrėjai sako, kad tarp mokymų ir seminarų joje savo klientes ir klientus, vertinančius kokybę ir išskirtinumą, kirps ir šukuos kiti jauni ir talentingi meistrai.
Kristinos ir Davido Malltett pažintis
Davido Mallett kurti plaukų priežiūros produktai „Krispo“ salone atsirado vos prieš metus, panašiais keliais kaip ir kiti salone esantys kūno bei veido kosmetikos, namų ir automobilių kvapų, žvakių, žvakidžių ir kitų įvairių namų dekoro prekių ženklai. Dažniausiai K. Strolių pažintys su garsiais prekių ženklais prasideda parodose arba kokiose nors išskirtinėse vietose. Būtent „David Mallett“ prekės ženklą Kristina atrado Paryžiuje, „Ritz“ viešbutyje. „Vaikščiodami su Povilu po Paryžių, užsukome išgerti kavos į „Ritz“ viešbutį.
Ten ir pamačiau įrengtą šio be galo talentingo plaukų meistro „pop up“ kirpyklą-butiką, kuriame lankosi visos tame viešbutyje viešinčios žvaigždės. Mano dėmesį patraukė ne tik įdomiai įrengta kirpykla, bet ir plaukų priemonės. Originalumu išsiskyrė pakuočių dizainas. Paieškojusi internete, socialiniuose tinkluose radau labai daug gražių nuotraukų ir tikrai įdomios informacijos apie patį Davidą, kaip kūrėją ir asmenybę. Rinkdamasi prekių ženklą, aš visada daug dėmesio skiriu tam, kokia asmenybė jį kuria ir pristato. Visi prekių ženklai, kuriems atstovauja ar kuriuos pristato „Krispo“, yra sukurti ir vystomi išskirtinių asmenybių.“
Kristina taip susižavėjo D. Mallett, kad panoro ir Lietuvos moteris su juo supažindinti. Pasitarusi su Povilu, jau tą pačią dieną nieko per daug nesitikėdama parašė Davido Mallett atstovams. Netrukus jai paskambino Maria Teresa, Davido Mallett dešinioji ranka, komercijos vadovė. „Kristina, likimas, – sako ji. – Ne kitaip.“
Iš pradžių K. Strolienė nesuprato, ką moteris turi omenyje. Tačiau netrukus jos jau kalbėjo kaip geros, seniai nesimačiusios bičiulės, ir Maria Teresa atsivėrė. „Kadangi Davidas ne tik jos kolega, bet ir artimas bičiulis, ji papasakojo apie neseniai išgyventą netektį. Tuo metu, kai mes su ja kalbėjome, buvo vos mėnuo praėjęs nuo Davido mylimojo Martino Kala mirties.
Martinas Kala buvo ne tik Davido mylimasis, bet ir kolega. Gyvendamas Paryžiuje jis ilgėjosi gimtų namų, todėl Davidui dažnai pasakodavo apie Baltijos šalis, šių šalių žmones – kokie jie geri ir patikimi. O kai Maria Teresa pasakė Davidui, kad jiems parašė bendradarbiauti norinti mergina iš Lietuvos, jis iškart sutiko sakydamas: „Sutinkam, nes tai likimas, pats Martinas man atsiuntė šiuos žmones.“ K. Strolienė svarsto: ko gero, jei ne šis jautrus sutapimas, garsi prancūzų kompanija nebūtų sutikusi bendradarbiauti, nes mes jiems, anot jos, tikrai labai maži atrodome.
„Vėliau Maria Teresa dar ne kartą manęs klausė, ar aš neišsigandau, kad mūsų pažintis prasidėjo nuo mirusio žmogaus duoto ženklo. Tačiau ir pati tikiu likimu, žinau, kad jei lemta, jei mano, vadinasi, pažintis užsimegs, jei ne, vadinasi, dar ne dabar arba ne mano. Nors su „David Mallett“ bendradarbiaujame dar tik metai, tačiau tiek jie, tiek mes jau dabar negalime atsistebėti mūsų tempais. Davido Mallett prekių asortimente – didelis pasirinkimas tiek mažų plaukų priežiūros priemonių talpų, skirtų kasdieniam naudojimui namuose, tiek didelių talpų, skirtų profesionalams, dirbantiems salonuose.
Atrodo, maža ta mūsų Lietuva ir tikrai ne visi gali sau leisti prabangos prekes, tačiau žmonės greitai pamilo šiuos kokybiškus produktus. Yra ir tokių moterų, kurios, sužinojusios, kad mes turime Davido Mallett produktų, labai apsidžiaugia, nes anksčiau pačios siųsdavosi juos iš Paryžiaus“, – pasakojo verslininkė, kuri net neabejoja, kad jau po šio Davido Mallett apsilankymo Lietuvoje jo vardas mūsų šalyje taps dar populiaresnis.