Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Po daugybės kalbų, pagaliau italai pradėjo kibti į darbus. Nors nuotraukose matomas automobilis atrodo kaip Maserati Ghibli, tačiau ar pastebėjote, kad keistai atrodanti mašina turi trumpesnę ratų bazę, mažesnį galinį langą ir žymiai mažesnius ratus negu įprastas Maserati Ghibli?
Šių metų pradžioje Fiat-Chrysler paviešino strateginį planą, kuriame buvo teigiama, kad visi Alfa Romeo modeliai bus varomi galiniais arba visais keturiais ratais, po variklio dangčiu slypės keturių ir šešių cilindrų motorai.
Pasak neoficialių šaltinių, visiškai naujas modelis svers maždaug 1500 kilogramų. Tokį mažą svorį pasiekti padės iš aliuminio ir anglies pluošto pagamintos detalės.
Tačiau įdomiausia yra tai, kad po ilgos pertraukos vidutinio dydžio Alfa Romeo sedanas turės labai galingą ir dinamišką versiją - Giulia GTA. Kadangi italai nori konkuruoti su Audi, BMW ir Mercedes Benz, sportiškiausia Giulia versija turės šešių cilindrų turbininį motorą, kuris išvystys maždaug 480 arklio galių.
Ar Alfa Romeo markei pavyks atgimti, pamatysime kitų metų Ženevos automobilių parodoje. O gal Alfa Romeo ruošia mums visiems siurprizą ir naują modelį pamatysime už keletos savaičių, Paryžiaus automobilių parodoje?
Po daugybės kalbų, pagaliau italai pradėjo kibti į darbus. Nors nuotraukose matomas automobilis atrodo kaip Maserati Ghibli, tačiau ar pastebėjote, kad keistai atrodanti mašina turi trumpesnę ratų bazę, mažesnį galinį langą ir žymiai mažesnius ratus negu įprastas Maserati Ghibli?
Šių metų pradžioje Fiat-Chrysler paviešino strateginį planą, kuriame buvo teigiama, kad visi Alfa Romeo modeliai bus varomi galiniais arba visais keturiais ratais, po variklio dangčiu slypės keturių ir šešių cilindrų motorai.
Pasak neoficialių šaltinių, visiškai naujas modelis svers maždaug 1500 kilogramų. Tokį mažą svorį pasiekti padės iš aliuminio ir anglies pluošto pagamintos detalės.
Tačiau įdomiausia yra tai, kad po ilgos pertraukos vidutinio dydžio Alfa Romeo sedanas turės labai galingą ir dinamišką versiją - Giulia GTA. Kadangi italai nori konkuruoti su Audi, BMW ir Mercedes Benz, sportiškiausia Giulia versija turės šešių cilindrų turbininį motorą, kuris išvystys maždaug 480 arklio galių.
Ar Alfa Romeo markei pavyks atgimti, pamatysime kitų metų Ženevos automobilių parodoje. O gal Alfa Romeo ruošia mums visiems siurprizą ir naują modelį pamatysime už keletos savaičių, Paryžiaus automobilių parodoje?