Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kinijos automobilių gamintojai pamažu skverbiasi į Europos naujų automobilių rinką. Pavyzdžiui, Lietuvoje, praėjusiais metais buvo pradėta „Dongfeng“ markės elektromobiliais, kurie daugeliui geriau žinomi „Seres“ vardu. Tuo tarpu kitose šalyse pasirinkimas yra gerokai didesnis.
Skandinavijos regione gyvenantys vairuotojai turi gerokai platesnį Kinijos automobilių gamintojų pasirinkimą, tačiau tuo nereikėtų stebėtis. Skandinavija yra tapęs Kinijos automobilių gamintojų bandymų poligonas, kuris leis suprasti ar skirtingų markių analogai gali turėti pasisėkimą kitose Europos šalyse.
Dabar atėjo metas susipažinti su dar vienu Kinijos automobilių gamintoju – „Maxus“. Kinijos „SAIC“ koncernui priklausanti markė paskelbė, jog pradeda agresyvesnę „Maxus“ plėtrą Europoje. Ir ne tik Skandinavijoje.
Iki šiol „Maxus“ vardu paženklinti automobiliai buvo komercinės paskirties. „Maxus“ taip pat į Europą eksportavo elektrinį vienatūrį „Euniq 5“, tačiau naujausias bendrovės modelis turėtų pralaužti sustojusius ledus.
„Maxus Euniq 6“ – vidutinio dydžio SUV tipo automobilis. 4,7 metro ilgio automobilis, savo išmatavimais, yra labai artimas Lietuvoje itin populiariam „Škoda Kodiaq“.
„Maxus“ yra įsitikinusi, jog elektrinis visureigis padės sudominti europiečius, kurie yra be galo išrankūs. Visgi, žvelgiant į automobilio parametrus, vargu ar „Maxus Euniq 6“ sulauks bent didesnio susidomėjimo.
Automobilis turės 70 kWh talpos akumuliatorių, kurio dėka visureigis galės nuvažiuoti iki 345-465 kilometrų siekiančią distanciją. Variklio galia sieks 130 kW, o elektros motoro generuojamas sukimo momentas sieks 310 Nm. Varomieji ratai? Tik priekiniai. Ar dar nejaučiate nusivylimo?
Gamintojas teigia, jog akumuliatorius galima įkrauti per 35 minutes (nuo 20 iki 80 % talpos) naudojant nuolatinę elektros srovę (DC). Akumuliatoriui suteikiama aštuonerių metų arba 200 000 km garantija.
Kai kuriose Europos šalyse „Maxus Euniq 6“ pasirodys 2022 metų kovą, tačiau esant poreikiui, automobilį galima užsisakyti jau dabar. Automobilio kaina siekia 49 tūkst. eurų.
Už šią sumą automobilio pirkėjai gaus keletą vaizdo kamerų, panoraminį stoglangį, adaptyviąją kruizo kontrolę arba elektra valdomą bagažinės dangtį. Taip pat automobilyje rasime interjero apšvietimo sistemą, elektra reguliuojamas priekines sėdynes, belaidį išmaniųjų telefonų įkrovimo technologiją.
Verta pažymėti, jog „Maxus“ prekės ženklas buvo sukurtas 2011 metais, remiantis Didžiosios Britanijos komercinių transporto priemonių įmonės „LDV Group“, kurios intelektinę nuosavybę ir patentus įsigijo Kinijos valstybinė automobilių gamintoja „SAIC Motor“, pagrindais.
Šiuo metu ji į Europą daugiausia importuoja „eDeliver 3“ ir „eDeliver 9“ mikroautobusus. Rudenį turėtų pasirodyti ir didelis pikapas, taip pat su elektrine pavara.
Kinijos automobilių gamintojai pamažu skverbiasi į Europos naujų automobilių rinką. Pavyzdžiui, Lietuvoje, praėjusiais metais buvo pradėta „Dongfeng“ markės elektromobiliais, kurie daugeliui geriau žinomi „Seres“ vardu. Tuo tarpu kitose šalyse pasirinkimas yra gerokai didesnis.
Skandinavijos regione gyvenantys vairuotojai turi gerokai platesnį Kinijos automobilių gamintojų pasirinkimą, tačiau tuo nereikėtų stebėtis. Skandinavija yra tapęs Kinijos automobilių gamintojų bandymų poligonas, kuris leis suprasti ar skirtingų markių analogai gali turėti pasisėkimą kitose Europos šalyse.
Dabar atėjo metas susipažinti su dar vienu Kinijos automobilių gamintoju – „Maxus“. Kinijos „SAIC“ koncernui priklausanti markė paskelbė, jog pradeda agresyvesnę „Maxus“ plėtrą Europoje. Ir ne tik Skandinavijoje.
Iki šiol „Maxus“ vardu paženklinti automobiliai buvo komercinės paskirties. „Maxus“ taip pat į Europą eksportavo elektrinį vienatūrį „Euniq 5“, tačiau naujausias bendrovės modelis turėtų pralaužti sustojusius ledus.
„Maxus Euniq 6“ – vidutinio dydžio SUV tipo automobilis. 4,7 metro ilgio automobilis, savo išmatavimais, yra labai artimas Lietuvoje itin populiariam „Škoda Kodiaq“.
„Maxus“ yra įsitikinusi, jog elektrinis visureigis padės sudominti europiečius, kurie yra be galo išrankūs. Visgi, žvelgiant į automobilio parametrus, vargu ar „Maxus Euniq 6“ sulauks bent didesnio susidomėjimo.
Automobilis turės 70 kWh talpos akumuliatorių, kurio dėka visureigis galės nuvažiuoti iki 345-465 kilometrų siekiančią distanciją. Variklio galia sieks 130 kW, o elektros motoro generuojamas sukimo momentas sieks 310 Nm. Varomieji ratai? Tik priekiniai. Ar dar nejaučiate nusivylimo?
Gamintojas teigia, jog akumuliatorius galima įkrauti per 35 minutes (nuo 20 iki 80 % talpos) naudojant nuolatinę elektros srovę (DC). Akumuliatoriui suteikiama aštuonerių metų arba 200 000 km garantija.
Kai kuriose Europos šalyse „Maxus Euniq 6“ pasirodys 2022 metų kovą, tačiau esant poreikiui, automobilį galima užsisakyti jau dabar. Automobilio kaina siekia 49 tūkst. eurų.
Už šią sumą automobilio pirkėjai gaus keletą vaizdo kamerų, panoraminį stoglangį, adaptyviąją kruizo kontrolę arba elektra valdomą bagažinės dangtį. Taip pat automobilyje rasime interjero apšvietimo sistemą, elektra reguliuojamas priekines sėdynes, belaidį išmaniųjų telefonų įkrovimo technologiją.
Verta pažymėti, jog „Maxus“ prekės ženklas buvo sukurtas 2011 metais, remiantis Didžiosios Britanijos komercinių transporto priemonių įmonės „LDV Group“, kurios intelektinę nuosavybę ir patentus įsigijo Kinijos valstybinė automobilių gamintoja „SAIC Motor“, pagrindais.
Šiuo metu ji į Europą daugiausia importuoja „eDeliver 3“ ir „eDeliver 9“ mikroautobusus. Rudenį turėtų pasirodyti ir didelis pikapas, taip pat su elektrine pavara.