Jeigu retkarčiais nežinote kas per velnias yra tas „Mach 1“, leiskite jums priminti. Tai standartinės „Mustang GT“ ir „GT350“ versijų mišinys. Galinius automobilio ratus suka 480 arklio galių išvystantis benzininis variklis, kuris, dėl visiems suprantamų priežasčių, iš gamyklos išrieda suporuotas su 10 laipsnių automatine pavarų dėže.
„Ford“ sako, jog į Europą atkeliausianti versija posūkiuose turėtų elgtis paklusniau. Geresnę elgseną posūkiuose turėtų užtikrinti adaptyvūs amortizatoriai, gerokai storesni stabilizatoriai, standesnės priekinės spyruoklės ir gerokai efektyvesnė stabdžių sistema, kuri neužkais įveikus vieną trasos ratą.
Gamintojas, deja, dar nėra pasiruošęs atskleisti dinaminių „Ford Mustang Mach 1“ specifikacijų, tačiau neoficialūs šaltiniai tikina, jog „Mach 1“ iki 100 km/val. įsibėgės per 4,3 sekundės ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį. Kaip matote patys – tai europietiškų sportiškų sedanų teritorija.
Kol kas nėra žinoma kuriose Europos šalyse bus parduodamas sportiškasis „Ford Mustang Mach 1“, tačiau mes labai nustebtume, jeigu jo nebūtų galima įsigyti Lietuvoje. Visgi, naujos kartos „Ford Mustang“ automobilių Lietuvoje yra ne vienas ir ne du.
Bent jau Jungtinėse Valstijose „Mach 1“ versija „Ford“ prekybos salonuose pasirodys 2021 metų pavasarį. Tuo tarpu Europoje šis modelis turėtų pasirodyti kitų metų vasarą.