Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Hyundai Motorsport“, Ženevos automobilių parodoje, pristatė naujausios specifikacijos „i20 WRC“ ralio bolidą.
Pirminė bolido versija buvo pademonstruota dar praėjusį rugsėjį, Paryžiaus automobilių parodoje. Naujasis bolidas buvo kuriamas bendradarbiaujant „Hyundai“ tyrimų ir tobulinimo centrui Pietų Korėjoje, kuris neseniai savo padalinį atidarė Vokietijoje.
„Hyundai“ įsipareigojo WRC čempionate debiutuoti jau 2014-aisiais. Bolido bandymai turėtų prasidėti jau antroje šių metų pusėje.
Komandos vadovas Michelas Nandanas paaiškino, kokie pokyčiai buvo atlikti bolide.
„Šioje naujausioje „i20 WRC“ versijoje koncentravomės į aerodinamiką, siekdami pagerinti bolido aušinimo sistemą“, - teigė M.Nandanas.
„Naujas galinis sparnas ir priekinis spoileris suteikia „i20 WRC“ naują įvaizdį, tuo tarpu patobulinimai buvo atlikti ir su pakabos kinematika bei važiuoklės standumu. Dabar ruošiamės kur kas geriau organizuotai bandymų programai nei praėjusiais metais. Savo naujoje bazėje dar turime pastatyti labai svarbius pamatus tiek komandai, tiek bolidui.“
M.Nandanas pripažino, kad statyti naują bazę tuo pačiu metu kuriant ir bolidą buvo labai sudėtinga.
„Naujos autosporto bazės statymas nuo pamatų yra labai ambicingas iššūkis. Pradėjome įdarbinimo procesą, tačiau jau dabar turime daug esminių žmonių, kurie su savimi atsinešė turtingą patirtį automobilių sporte.“
„Greitai statome komandos infrastruktūrą ir esame patenkinti tuo, kad neatsiliekame nuo grafiko.“
M.Nandanas įspėjo, kad „Hyundai“ komandai aukštų tikslų kol kas kelti nereikėtų.
„Vis dar esame pačioje mūsų įdomios WRC programos pradžioje, taigi tobulėjimo kreivė tiek bolidui, tiek komandai, yra labai stati.“
„Hyundai Motorsport“, Ženevos automobilių parodoje, pristatė naujausios specifikacijos „i20 WRC“ ralio bolidą.
Pirminė bolido versija buvo pademonstruota dar praėjusį rugsėjį, Paryžiaus automobilių parodoje. Naujasis bolidas buvo kuriamas bendradarbiaujant „Hyundai“ tyrimų ir tobulinimo centrui Pietų Korėjoje, kuris neseniai savo padalinį atidarė Vokietijoje.
„Hyundai“ įsipareigojo WRC čempionate debiutuoti jau 2014-aisiais. Bolido bandymai turėtų prasidėti jau antroje šių metų pusėje.
Komandos vadovas Michelas Nandanas paaiškino, kokie pokyčiai buvo atlikti bolide.
„Šioje naujausioje „i20 WRC“ versijoje koncentravomės į aerodinamiką, siekdami pagerinti bolido aušinimo sistemą“, - teigė M.Nandanas.
„Naujas galinis sparnas ir priekinis spoileris suteikia „i20 WRC“ naują įvaizdį, tuo tarpu patobulinimai buvo atlikti ir su pakabos kinematika bei važiuoklės standumu. Dabar ruošiamės kur kas geriau organizuotai bandymų programai nei praėjusiais metais. Savo naujoje bazėje dar turime pastatyti labai svarbius pamatus tiek komandai, tiek bolidui.“
M.Nandanas pripažino, kad statyti naują bazę tuo pačiu metu kuriant ir bolidą buvo labai sudėtinga.
„Naujos autosporto bazės statymas nuo pamatų yra labai ambicingas iššūkis. Pradėjome įdarbinimo procesą, tačiau jau dabar turime daug esminių žmonių, kurie su savimi atsinešė turtingą patirtį automobilių sporte.“
„Greitai statome komandos infrastruktūrą ir esame patenkinti tuo, kad neatsiliekame nuo grafiko.“
M.Nandanas įspėjo, kad „Hyundai“ komandai aukštų tikslų kol kas kelti nereikėtų.
„Vis dar esame pačioje mūsų įdomios WRC programos pradžioje, taigi tobulėjimo kreivė tiek bolidui, tiek komandai, yra labai stati.“