Palyginus su standartine modelio versija, naujoji išskirs agresyvesnės išvaizdos kėbulo detalėmis, didesnio skersmens ratlankiais, žemesnio profilio padangomis, galingesne stabdžių sistema, standesniais amortizatoriais.
Apie automobilio pajėgumą kalbama tik „Hyundai“ kompanijos užkulisiuose. Vienintelis faktas, kurį tikrai žinome - automobilį į priekį varys 4 cilindrų, turbo-benzininis variklis, kurio pajėgumas sieks maždaug 250 arklio galių.
Ar automobilis turės riboto praslydimo diferencialą? Ar automobilis bus brangesnis už „Volkswagen Golf GTI“? Į šiuos klausimus „Hyundai“ ruošiasi atsakyti kitą mėnesį, Frankfurto automobilių parodoje.
Sparčiai augantis ir tobulėjantis automobilių gamintojas „Hyundai“, ruošiasi visiems entuziastams pateiki labai malonią staigmeną. Šiuo metu, mažytė inžinierių grupelė dirba prie sportiškos „Hyundai i30“ modelio versijos, kuri taps pilnavertė „Seat Leon Cupra“ ar „Opel Astra OPC“ alternatyva. Nors tai skamba juokingai, tačiau žinant „Hyundai“ inžinierių ambicijas ir sugebėjimus, sportiškų hečbekų segmentą ruošiasi sudrebinti labai rimtas žaidėjas.
„Hyundai i30“ bus pirmasis naujai suformuotos divizijos modelis, kuris rūpinsis tik sportiškų „Hyundai“ modelių kūrimui. „N Division“ vardu pavadinta grupelė inžinierių nuo savo kolegų skiriasi tuo, jog dirba prie daugybės labai svarbių „Hyundai“ projektų. Vienas iš jų - pasaulio ralio čempionatui skirtas automobilis, kuris kiekvieną mėnesį vis dažniau kelia pavojų WRC pirmenybių lyderei „Volkswagen“.
Nuo anksčiau pasirodžiusios „Hyundai i30 Turbo“ versijos, kuri yra skirta tik kojų apšilimui, o ne lenktynių trasoms atakoms, „N Division“ specialistų rankose esantis „Hyundai i30“ hečbekas pasikeis neatpažįstamai.
Sparčiai augantis ir tobulėjantis automobilių gamintojas „Hyundai“, ruošiasi visiems entuziastams pateiki labai malonią staigmeną. Šiuo metu, mažytė inžinierių grupelė dirba prie sportiškos „Hyundai i30“ modelio versijos, kuri taps pilnavertė „Seat Leon Cupra“ ar „Opel Astra OPC“ alternatyva. Nors tai skamba juokingai, tačiau žinant „Hyundai“ inžinierių ambicijas ir sugebėjimus, sportiškų hečbekų segmentą ruošiasi sudrebinti labai rimtas žaidėjas.
„Hyundai i30“ bus pirmasis naujai suformuotos divizijos modelis, kuris rūpinsis tik sportiškų „Hyundai“ modelių kūrimui. „N Division“ vardu pavadinta grupelė inžinierių nuo savo kolegų skiriasi tuo, jog dirba prie daugybės labai svarbių „Hyundai“ projektų. Vienas iš jų - pasaulio ralio čempionatui skirtas automobilis, kuris kiekvieną mėnesį vis dažniau kelia pavojų WRC pirmenybių lyderei „Volkswagen“.
Nuo anksčiau pasirodžiusios „Hyundai i30 Turbo“ versijos, kuri yra skirta tik kojų apšilimui, o ne lenktynių trasoms atakoms, „N Division“ specialistų rankose esantis „Hyundai i30“ hečbekas pasikeis neatpažįstamai.