Dar daugiau dinamikos suteikia papildomai sureguliuota „i30 N Line” modelio pakaba ir variklio reakcija. Automobilis apautas „PS4 Michelin Performance” padangomis. Nauji 16 colių priekiniai stabdžių diskai leidžia tiksliau valdyti automobilį, lyginant su standartiniais i30 15 colių stabžių diskais. Klientai gali „i30 N Line” modelį komplektuoti su 1,4 litro T-GDI benzininiu varikliu, kuris išvysto 140 AG arba dyzeliniu 1,6 litro CRDi 136 AG varikliu.
„Nuo pat premjeros i30 N sulaukė didelio pasisekimo, o mes įrodėme, kad galime inžinerinius sprendimus paversti vairavimo malonumu. Dabar šį jausmą kartu su naujuoju „i30 N Line” galime perduoti dar didesniam žmonių skaičiui. Tikime, kad toks dizaino ir inžinerinių patobulinimų paketas Europoje pritrauks daugiau naujų „Hyundai“ klientų“, – sako „Hyundai Motor Europe“ rinkodaros ir produktų padalinio viceprezidentas Andreas-Christophas Hofmanas.
Aštrus kaip čili padažas
Žymėdami „N Line“ versijos pristatymą, „Hyundai“ sukūrė vaizdo klipą, kuriame pristato naujojo automobilio dizaino ir inžinerinių sprendimų paketą. Jame nusifilmavo ir automobilių sporto legenda Gabriele‘is Tarquinis, kuris šiuo metu yra „Hyundai Motorsport“ padalinio vairuotojas-testuotojas ir itin sėkmingas žiedinių lenktynių vairuotojas. Klipe pirmasis „i30 N Line” modelis pristatomas pasitelkiant humoristinį scenarijų:
Vaizdo klipe G. Tarquinis lengvai valdo „i30 N Line” modelį ir pasitelkdamas savo įgūdžius skrieja prie domino principu pastatytos rampos, kurioje jau laukia aštraus čili padažo butelis. Lenktynininkas preciziškai nukreipia „i30 N Line” automobilį ir pradeda grandininę reakciją. Tada privažiuoja į tą vietą, kur virsta padažo butelis ir spėja paaštrinti savo mėsainį. Taip jis suteikia savo maistui aštrumo kaip „N Line“ versija suteikia papildomo aštrumo įprastam i30 modeliui.
Lietuvoje "i30 N Line" modelis bus pristatytas dar šiais metais.