Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pasaulyje egzistuoja dviejų tipų automobilių gamintojai. Yra tie, kurie mėgsta inovacijas ir eksperimentus, ir yra tie, kurie tokius eksperimentus stebi iš šono. Kaip manote, į kurią grupę patenka „Hyundai“?
„Hyundai“ nėra viena iš tų kompanijų, kuri yra linkusi eksperimentuoti. Bent jau taip buvo iki šiol. Pasikeitęs „Hyundai“ vadovų požiūris leidžia šios kompanijos inžinieriams sukurti štai tokius automobilius kaip „Veloster RM15“.
„Hyundai“ savo gimtinėje pristatė „Hyundai i20 WRC“ bolido pagrindu sukurtą „Veloster RM15“. Automobilis turi iš aliuminio pagamintą rėmą, iš anglies pluošto pagamintas kėbulo detales ir per vidurį sumontuotą 2.0 litrų turbo-benzininį variklį, kuris išvysto 300 arklio galių.
„Veloster RM15“ turi dr vieną išskirtinumą. Jis komplektuojamas su mechanine pavarų dėže ir yra varomas galiniais ratais.
Pasak „Hyundai“ kompanijos atstovų, šis eksperimentinis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 5 sekundes.
Pasaulyje egzistuoja dviejų tipų automobilių gamintojai. Yra tie, kurie mėgsta inovacijas ir eksperimentus, ir yra tie, kurie tokius eksperimentus stebi iš šono. Kaip manote, į kurią grupę patenka „Hyundai“?
„Hyundai“ nėra viena iš tų kompanijų, kuri yra linkusi eksperimentuoti. Bent jau taip buvo iki šiol. Pasikeitęs „Hyundai“ vadovų požiūris leidžia šios kompanijos inžinieriams sukurti štai tokius automobilius kaip „Veloster RM15“.
„Hyundai“ savo gimtinėje pristatė „Hyundai i20 WRC“ bolido pagrindu sukurtą „Veloster RM15“. Automobilis turi iš aliuminio pagamintą rėmą, iš anglies pluošto pagamintas kėbulo detales ir per vidurį sumontuotą 2.0 litrų turbo-benzininį variklį, kuris išvysto 300 arklio galių.
„Veloster RM15“ turi dr vieną išskirtinumą. Jis komplektuojamas su mechanine pavarų dėže ir yra varomas galiniais ratais.
Pasak „Hyundai“ kompanijos atstovų, šis eksperimentinis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 5 sekundes.