Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar važiuotumėte į tokią automobilių atstovybę, kurioje nėra ne vieno žmogaus, kuris galėtų Jus aptarnauti? „Hyundai“ kompanijos atstovai mano, jog naujų automobilių atstovybė, kurioje nėra ne vieno žmogaus(teoriškai) - automobilių atstovybių ateitis.
„Hyundai“ norėdama išbandyti naujos koncepcijos automobilių atstovybę, į pagalbą pasitelkė „Hyundai UK“ padalinio darbuotojus, kurie mėgsta veltis į tokias avantiūras.
Taigi, kaip viskas veikia? Pagal naująjį modelį, automobilių atstovybė atrodys kaip bet kuri kita parduotuvė. Skirtumas tik tas, jog joje stovės keletas automobilių ir vienas žmogus, kuris Jus aptarnaus tik tada, kai jau būsite pasiruošę pasirašyti tam tikrus dokumentus. Trumpai tariant - ateinate į parduotuvę, išsirenkate automobilį, jį susikomplektuojate ir einate prie kasos.
Pasak šios idėjos sumanytojo, Simono Dixono, naujo automobilio pirkimas turi būti džiaugsmingas ir gyvenimą lengvinantis procesas.
„Sukurti tokio tipo automobilių pardavimo saloną mano kilo po to, kai buvau nusivylęs apgailėtinu aptarnavimu tradicinėse atstovybėse. Paklauskite savo pažįstamų, juk naujo automobilio pirkimo malonumą sugadina ne pats automobilis, bet aptarnavimas.“
Mintis tikrai nebloga, tačiau ar ji pasiteisins? Kaip manote?
Ar važiuotumėte į tokią automobilių atstovybę, kurioje nėra ne vieno žmogaus, kuris galėtų Jus aptarnauti? „Hyundai“ kompanijos atstovai mano, jog naujų automobilių atstovybė, kurioje nėra ne vieno žmogaus(teoriškai) - automobilių atstovybių ateitis.
„Hyundai“ norėdama išbandyti naujos koncepcijos automobilių atstovybę, į pagalbą pasitelkė „Hyundai UK“ padalinio darbuotojus, kurie mėgsta veltis į tokias avantiūras.
Taigi, kaip viskas veikia? Pagal naująjį modelį, automobilių atstovybė atrodys kaip bet kuri kita parduotuvė. Skirtumas tik tas, jog joje stovės keletas automobilių ir vienas žmogus, kuris Jus aptarnaus tik tada, kai jau būsite pasiruošę pasirašyti tam tikrus dokumentus. Trumpai tariant - ateinate į parduotuvę, išsirenkate automobilį, jį susikomplektuojate ir einate prie kasos.
Pasak šios idėjos sumanytojo, Simono Dixono, naujo automobilio pirkimas turi būti džiaugsmingas ir gyvenimą lengvinantis procesas.
„Sukurti tokio tipo automobilių pardavimo saloną mano kilo po to, kai buvau nusivylęs apgailėtinu aptarnavimu tradicinėse atstovybėse. Paklauskite savo pažįstamų, juk naujo automobilio pirkimo malonumą sugadina ne pats automobilis, bet aptarnavimas.“
Mintis tikrai nebloga, tačiau ar ji pasiteisins? Kaip manote?