Tuomet bendrovės atstovai teiravosi ištikimiausių markės gerbėjų, kuris modelis turėtų iškeliauti į „Hyundai N“ padalinio ištvermės stovyklą. Ir nors šioje apklausoje nugalėjo „ Tucson“ modelis, „Hyundai“ padalinio darbuotojams Australijoje „Tucson N“ projektas pasirodė pernelyg lengvas.
Tad vietoj to, kad sukurtų stilingo „visureigio“ sportišką versiją, atkaklumu nesiskundžiantys entuziastai sugebėjo įtikinti savo vadovus, jog jie privalo sukurti unikalų šeimovėžį, tinkantį užkietėjusiam automobilių entuziastui.
Kadangi automobilis privalo patenkinti ne tik šonu slysti mėgstančio vairuotojo poreikius, bet ir kartu su juo keliaujančios šeimos norus, naujojo projekto pagrindu tapo 8-vietis „Hyundai iMax“ furgonas.
Projekto autoriai išlupo neypatingai įdomų 2,5 litro variklį, vietoj jo sumontavo gerokai daugiau džiaugsmo keliantį 6 cilindrų analogą bei pridėjo keletą itin svarbių priedų, be kurių šis dičkis negalėtų slysti šonu.
Štai kaip kartais nekaltas juokelis gali peraugti į itin daug džiaugsmo keliantį projektą
VIDEO
Automobilio modifikacijų sąrašas
- 3,5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis
- 407 AG ir 555 Nm
- 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė
- Adaptyvūs amortizatoriai
- „N Performance“ stabdžių diskai
- „i30 N“ 19 colių ratlankiai
- Pagal užsakymą pagaminti aerodinaminiai elementai
- Priekinis spliteris
- Pagal užsakymą pagaminti slenksčiai
- Pagal užsakymą pagamintas galinis difuzorius
- „Hyundai N“ vairas
- „Hyundai N“ sėdynės