Bent jau dabar apie šį „Project C“ projektą žinome tik keletą smulkių faktų. Jeigu nekreiptume dėmesio į „spalvingą“ kamufliažą ir susikoncentruotume į svarbiausius pokyčius, iškart reikėtų paminėti, jog nuo standartinio „i30 N“ hečbeko „Project C“ skiriasi gerokai mažesniu svoriu.
„Hyundai“ bendrovės atstovai teigia, jog lengvesni 19 colių ratlankiai, anglies pluoštu sustiprintos plastikinės detalės bei keletas naujų aerodinaminių elementų padėjo transformuoti ir taip džiuginančią vairavimo patirtį suteikiantį hečbeką.
Sprendžiant iš bendrovės išplatinto pranešimo, „Project C“ vis dar naudos 275 arklio galias išvystantį 2 litrų darbinio tūrio turbininį motorą, neapsakomą malonumą teikiančią 6 laipsnių mechaninę pavarų dėžę.
Ribotos laidos „Project C“ modelio versija bus skirta tik Europos vairuotojams. „Hyundai“ planuoja pagaminti vos 600 šio modelio vienetų.