Planuoja plėtrą
Šiuo metu „
Hyundai N“ modelių gamoje yra tik du modeliai: „i30 N“ ir tik JAV rinkai skirtas „Veloster N“. Netrukus šių modelių šeimą papildys „
i30 Fastback N“ – nuožulnią stogo liniją turintis sedanas, kuris bus aprūpintas tais pačiais agregatais kaip ir „i30 N“ hečbekas. Priekinius automobilio ratus suks 2 litrų darbinio tūrio, 275 arklio galias išvystantis jėgos agregatas.
Pasak „Hyundai N“ divizijos vadovo – Alberto Biermanno, sportiškų modelių tikrai netruks, nes šio talentingo inžinieriaus planuose yra „i20 N“ bei „Tuscon N“.
„Šiuo metu dirbame ties keliais projektais, kurie turi daugybę potencialo, tačiau iš pradžių jie privalo gauti užtarimą iš koncerno viršūnėlių. Tik tada galėsime galvoti apie serijinę gamybą“, - priduria Albertas Biermannas, kuris kadaise vadovavo „BMW M“ divizijai.
Realiausias kandidatas gauti bilietą į serijinę gamybą – „Kona N“. Kompaktiškas krosoveris, kuriam itin agresyviai atrodančios kėbulo detalės bei pajėgus benzininis variklis suteiks antrąjį kvėpavimą, ir galbūt praplės pakankamai kuklų „Hyundai“ markės gerbėjų ratą.
Pirmasis sportiškas hečbekas
Į greitus, dinamiškus ir smagiai valdomus automobilius mėgstančius automanus orientuotas „Hyundai i30 N“ šiandien buvo pristatytas plačiajam pasauliui, kuriame ir taip netrūksta itin greitų, pajėgių, fantastiškai subalansuotų hečbekų. Tad dėl kokių priežasčių automanai turėtų atkreipti dėmesį į „Hyumdai i30 N“?
„Hyundai N“ divizijos vadovas Albertas Biermannas - žmogus, kuris daugelį metų buvo atsakingas už didžiąją dalį „BMW M“ divizijos kūrinių. Pradedant neseniai pasirodžiusiu „M2“ ir baigiant kitais sunkiasvoriais.
Suviliotas šviesiomis perspektyvomis „Hyundai“ kompanijoje, buvęs „BMW M“ divizijos auksarankis praėjusiais metais pradėjo dirbti prie savo pirmojo rimto projekto - „Hyundai i30 N“ hečbeko, kuris privalės konkuruoti ne su segmento sunkiasvoriais, bet su segmento perkamiausiais - tai „Volkswagen Golf GTI“ ir „Peugeot 308 GTI“.
Nuo standartinio „i30“ hečbeko, naujoji modelio versija buvo aprengta naujomis kėbulo detalėmis, kurios sukuria agresyvaus, bet tuo pačiu ir santūraus automobilio įspūdį. Priekyje - didžiulės oro paėmimo angos, platesnės radiatoriaus grotelės, stilingas priekinio buferio pažeminimas - aksesuarai, kurie padeda ne tik grožio konkursuose, bet ir lenktynių trasoje.
Galinė dalis - ne tokia išraiškinga. Vienintelė detalė, kuri atkreipia dėmesį - ant bagažinės dangčio viršaus esantis spoileris su integruotu žibintu.
„Hyundai“ techninė dalis didelių siurprizų nepateiks. Priklausomai nuo pirkėjų poreikių, automobilį bus galima įsigyti pasirinkus vieną iš dviejų versijų : „Hyundai i30 N“ ir „Hyundai i30 N Performance Package“. Pirmoji modelio versija bus komplektuojama su 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininiu jėgos agregatu, kuris išvystys 250 arklio galių. Tuo tarpu „Performance Package“ versija su tokiu pačiu motoru išvystys 275 arklio galias ir 352 Nm sukimo momentą 1450 - 4500 sūkių diapazone.
1400 kilogramų sveriantis, priekiniais ratais varomas automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 6,4 sekundės - pasinaudojus „Launch Control“ sistema. Tuo tarpu 250 arklio galių išvystanti versija tą pačią užduotį įveiks per 6,4 sekundės. Tiek viena, tiek kita versija pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
„Hyundai“ atstovai pristatydami naują hečbeką, ne vieną kartą paminėjo, jog „i30 N“ bus komplektuojamas su adaptyviais amortizatoriais, elektroniniu riboto praslydimo diferencialu ir atnaujinta elektroninės stabilumo kontrolės programa, kuri ne tik stengsis išsaugoti sveiką automobilį, bet ir leis vairuotojui šiek tiek pasismaginti.
GALERIJA
Hyundai i30 Fastback testas
Hyundai i30 testas