• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Šiais laikais galima ne tik seilėtis žiūrint išdailintus modelius. Bet galima sekti ir visą mašinos vystymosi istoriją, nuo ko viskas prasideda ir kokie sunkumai iškyla dirbant prie mašinos. Štai ši „S2000" yra išgarsėjusi visoje Australijoje ir jos savininkas Bredas yra vietinė automobilių kultūros garsenybė. Visa automobilio tobulinimo procesą buvo galima stebėti nuo pat 2008 metų, kai mašina buvo absoliučiai standartinė. Iš lėto mašina tapo visų pastebima ir apkalbama kaip „S2000" grožio etalonas. Stilingas, galingas ir funkcionalus automobilis, kas apie tokį tik nesvajoja?
Ši „Honda" su Bredu nuėjo ilgą kelią, prie automobilio buvo praleista daug bemiegių naktų. Ne tik darant konstrukcinius pakitimus, bet ir ieškant tinkamų detalių. Mašina pabuvojo ir net keliose mašinų dirbtuvėse. Prie automobilio liejosi ne tik prakaitas ir kraujas, bet ir ašaros. Bet rezultatas - stulbinantis „S2000 AP1" modelis, kurį visi atpažįsta gatvėje.






Mašinos salone (kabinoje) randame originalias „Mugen S1" sėdynes pritvirtintas prie „Bride" sėdynių tvirtinimų.
Už sėdynių įmontuotas pakankamai retas gamyklinis vėjo blokatorius. Visos likusios apdailos ir konsolės įdėtos nuo naujesnio „AP2" modelio. Priderintos prie interjero buvo ir net tokios smulkmenos kaip grindų kilimas ir pirštinių dėklas.
Nebuvo pamiršta ir audio sistema, automobilis turi paslėptą visą galybę „Alpine" produkcijos nuo grotuvo iki įvairiausių garsiakalbių. Kas leidžia itin kokybiškai klausytis muzikos. Šalia uždengiamo muzikos grotuvo slepiasi įvairūs variklio parametrų matuokliai. Tik kompresoriaus slėgio matuoklis paliktas atviras.




Automobilio išorė yra nepriekaištingas funkcionalumo, komforto ir išvaizdos derinys. Nors ir neatrodo taip iš išorės. Tęsiant „AP-2" naujesnio modelio atnaujinimus buvo uždėta: „AP-2" Buferis, „Modulo" priekinė lūpa, didesnės prispaudimo jėgos pažeminimas, priekiniai ir galiniai žibintai. Jau iš kitos gamos atkeliavo „GP Sport" slenksčiai (įskaitant ir durelių apačios apdailą), to pačio gamintojo galinio buferio paketas. „J's Racing" variklio dangtis ir galinis difuzorius pagaminti iš anglies pluošto. O ant bagažinės, savo vietą atrado gamyklinis spoileris. Įdomiausia išorės detalė, sukryžmintas „Mugen" ir gamyklinio kieto stogo hibridas. Toks stogas, vietoj minkšto suteikia išvaizdai modernumo ir subtilumo. O visas automobilis buvo nudažytas „Monte Carlo Blue" spalva.




Bet ratai visada suteikia automobiliui 50 procentų išvaizdos. Bredo „S2000" turi arkas plečiančius, 3 dalių ardomus „Work Meister" 18 colių ratus (9 colių pločio priekyje ir 10 colių gale). Kurie prisukti mėlynomis, ilgomis „Work" ratų veržlėmis. Apie nekasdienišką automobilį byloja galinga stabdžių sistema su „Spoon" stabdžių suportais ir raižytais stabdžių diskais. Geresniam valdymui sumontuoti ne tik „KW V3" koiloveriai, bet ir papildomi kėbulo sutvirtinimai ir stabilizatoriai.




Šiuo metu variklis pasiekia 400 arklio galių, tačiau vaikinas tikisi po kelių modifikacijų „išspausti" dar šimta papildomų „arklių". Atliktų modifikacijų sąrašas kalba pats už save:
Variklio blokas:
Laskey Racing Block
CP Pistons
Carrillo Rods
Darton Sleeves
ARP Headstuds
Brand New OEM Bearings
Micropolished crank

Variklio galva:
Ferrea Valves
Ferrea Dual Valve Springs
Ferrea Keepers
Ferrea Titanium Retainers
Port & Polished Head
Cometic Steel Head Gasket

Kuro sistema:
RC750cc Injectors / ID1000
Walbro 255lph Fuel Pump
BDL Fuel Rail
BDL Fuel Filter
Full Blown Motorsports 74mm Throttle Body
AEM Fuel Pressure Regulator

Kompresorius:
Comptech Supercharger Kit with Aftercooler
Custom Paxton Novi 1500 (Mustang V6 / V8 / Camaro, Corvette etc blower)
Custom Tensioner
Custom Comptech Backing Plate
Custom Reichard Racing 3.0″ Ultra Grip Pulley
Custom Intake Arm
Spearco Front Mount Radiator

Priedai:
K&N Filter
Toda Racing Exhaust Header
Port & Polished Intake Manifold bored out to 72mm
Science Of Speed 3bar Map Sensor
Spoon Engine Oil Cap
Spoon Radiator Cap
ARC Titanium Radiator Cooling Plate
Spoon Reservoir Socks
Custom Powdercoated Spark Plug Cover
Cusco Brake Stopper
Polished Aluminum 52mm Radiator
Polished Valve Cover
Polished Intake Manifold
Polished Paxton Novi 1500 Supercharger
Polished ARC Heatshield
Polished J’s Racing 2-in-1 Catch Can & Radiator Overflow Tank
Polished Custom Intake Elbow
PWJDM Battery Tie Down
PWJDM Radiator Stays
PWJDM VTEC Solenoid Cover
Spoon Engine Torque Damper

Transmisija:
Stage 4 Competition Clutch
Fidanza Flywheel

Išmetimo sistema:
Invidia V3 Dual 70mm Titanium Exhaust
Invidia test pipe



*Šaltinis - „DownShiftAus"



Šiais laikais galima ne tik seilėtis žiūrint išdailintus modelius. Bet galima sekti ir visą mašinos vystymosi istoriją, nuo ko viskas prasideda ir kokie sunkumai iškyla dirbant prie mašinos. Štai ši „S2000" yra išgarsėjusi visoje Australijoje ir jos savininkas Bredas yra vietinė automobilių kultūros garsenybė. Visa automobilio tobulinimo procesą buvo galima stebėti nuo pat 2008 metų, kai mašina buvo absoliučiai standartinė. Iš lėto mašina tapo visų pastebima ir apkalbama kaip „S2000" grožio etalonas. Stilingas, galingas ir funkcionalus automobilis, kas apie tokį tik nesvajoja?
Ši „Honda" su Bredu nuėjo ilgą kelią, prie automobilio buvo praleista daug bemiegių naktų. Ne tik darant konstrukcinius pakitimus, bet ir ieškant tinkamų detalių. Mašina pabuvojo ir net keliose mašinų dirbtuvėse. Prie automobilio liejosi ne tik prakaitas ir kraujas, bet ir ašaros. Bet rezultatas - stulbinantis „S2000 AP1" modelis, kurį visi atpažįsta gatvėje.






Mašinos salone (kabinoje) randame originalias „Mugen S1" sėdynes pritvirtintas prie „Bride" sėdynių tvirtinimų.
Už sėdynių įmontuotas pakankamai retas gamyklinis vėjo blokatorius. Visos likusios apdailos ir konsolės įdėtos nuo naujesnio „AP2" modelio. Priderintos prie interjero buvo ir net tokios smulkmenos kaip grindų kilimas ir pirštinių dėklas.
Nebuvo pamiršta ir audio sistema, automobilis turi paslėptą visą galybę „Alpine" produkcijos nuo grotuvo iki įvairiausių garsiakalbių. Kas leidžia itin kokybiškai klausytis muzikos. Šalia uždengiamo muzikos grotuvo slepiasi įvairūs variklio parametrų matuokliai. Tik kompresoriaus slėgio matuoklis paliktas atviras.




Automobilio išorė yra nepriekaištingas funkcionalumo, komforto ir išvaizdos derinys. Nors ir neatrodo taip iš išorės. Tęsiant „AP-2" naujesnio modelio atnaujinimus buvo uždėta: „AP-2" Buferis, „Modulo" priekinė lūpa, didesnės prispaudimo jėgos pažeminimas, priekiniai ir galiniai žibintai. Jau iš kitos gamos atkeliavo „GP Sport" slenksčiai (įskaitant ir durelių apačios apdailą), to pačio gamintojo galinio buferio paketas. „J's Racing" variklio dangtis ir galinis difuzorius pagaminti iš anglies pluošto. O ant bagažinės, savo vietą atrado gamyklinis spoileris. Įdomiausia išorės detalė, sukryžmintas „Mugen" ir gamyklinio kieto stogo hibridas. Toks stogas, vietoj minkšto suteikia išvaizdai modernumo ir subtilumo. O visas automobilis buvo nudažytas „Monte Carlo Blue" spalva.




Bet ratai visada suteikia automobiliui 50 procentų išvaizdos. Bredo „S2000" turi arkas plečiančius, 3 dalių ardomus „Work Meister" 18 colių ratus (9 colių pločio priekyje ir 10 colių gale). Kurie prisukti mėlynomis, ilgomis „Work" ratų veržlėmis. Apie nekasdienišką automobilį byloja galinga stabdžių sistema su „Spoon" stabdžių suportais ir raižytais stabdžių diskais. Geresniam valdymui sumontuoti ne tik „KW V3" koiloveriai, bet ir papildomi kėbulo sutvirtinimai ir stabilizatoriai.




Šiuo metu variklis pasiekia 400 arklio galių, tačiau vaikinas tikisi po kelių modifikacijų „išspausti" dar šimta papildomų „arklių". Atliktų modifikacijų sąrašas kalba pats už save:
Variklio blokas:
Laskey Racing Block
CP Pistons
Carrillo Rods
Darton Sleeves
ARP Headstuds
Brand New OEM Bearings
Micropolished crank

Variklio galva:
Ferrea Valves
Ferrea Dual Valve Springs
Ferrea Keepers
Ferrea Titanium Retainers
Port & Polished Head
Cometic Steel Head Gasket

Kuro sistema:
RC750cc Injectors / ID1000
Walbro 255lph Fuel Pump
BDL Fuel Rail
BDL Fuel Filter
Full Blown Motorsports 74mm Throttle Body
AEM Fuel Pressure Regulator

Kompresorius:
Comptech Supercharger Kit with Aftercooler
Custom Paxton Novi 1500 (Mustang V6 / V8 / Camaro, Corvette etc blower)
Custom Tensioner
Custom Comptech Backing Plate
Custom Reichard Racing 3.0″ Ultra Grip Pulley
Custom Intake Arm
Spearco Front Mount Radiator

Priedai:
K&N Filter
Toda Racing Exhaust Header
Port & Polished Intake Manifold bored out to 72mm
Science Of Speed 3bar Map Sensor
Spoon Engine Oil Cap
Spoon Radiator Cap
ARC Titanium Radiator Cooling Plate
Spoon Reservoir Socks
Custom Powdercoated Spark Plug Cover
Cusco Brake Stopper
Polished Aluminum 52mm Radiator
Polished Valve Cover
Polished Intake Manifold
Polished Paxton Novi 1500 Supercharger
Polished ARC Heatshield
Polished J’s Racing 2-in-1 Catch Can & Radiator Overflow Tank
Polished Custom Intake Elbow
PWJDM Battery Tie Down
PWJDM Radiator Stays
PWJDM VTEC Solenoid Cover
Spoon Engine Torque Damper

Transmisija:
Stage 4 Competition Clutch
Fidanza Flywheel

Išmetimo sistema:
Invidia V3 Dual 70mm Titanium Exhaust
Invidia test pipe



*Šaltinis - „DownShiftAus"

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų