Tuo tarpu Europoje naujos kartos „Honda Civic“ modelių gama bus ganėtinai skurdi. Europiečiai galės rinktis iš taupios, hibridinę pavarą turinčios „Honda Civic“ ir sportiško „Honda Civic Type R“.
Tad ką šiuo metu mes žinome apie „Civic Type R“? Pirmiausia, galime pasakyti, kad naujojo „Civic Type R“ proporcijos iš esmės nesiskirs nuo dabartinio modelio, kuris yra ir ilgesnis, ir platesnis už daugumą konkurentų. Be to, atrodo, kad būsimo „Type R“ dizainas buvo gerokai sušvelnintas, palyginti su dabartinio modelio išvaizda.
„
Honda“, regis, atsižvelgė į daugelio išsakytą kritiką ir pasirinko kryptį, kuri leistų automobilį apvilkti vientisesniu dizainu. Aukštai sumontuotas galinis aptakas ir trys išmetimo vamzdžiai yra vienintelės užuominos, jog vairuojate pasiutusiai greitą „Honda“.
Atrodo, kad ant prototipų taip pat montuojami 20 colių ratlankiai, šį kartą apauti „Michelin“ padangomis. Nors šiose nuotraukose pavaizduotas prototipas yra skirtas JAV rinkai, galima daryti prielaidą, jog Europos rinkai skirti modeliai naudos kito gamintojo padangas. Interjeras taip pat bus atnaujintas remiantis naujuoju „Civic“ modeliu – jame bus įdiegtas įmantresnis prietaisų skydelio išdėstymas ir naujos technologijos.
Anksčiau viešumoje sklandė kalbos, jog naujos kartos modelis gaus hibridinę pavarą, tačiau vargu ar tai išvysime šiame modelyje. „Honda“ toliau naudos 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi. Tikimasi, jog jis išvystys 320 arklio galių bei bus suporuotas su pavyzdingai veikiančia šešių pavarų mechanine dėže bei elektroniniu riboto praslydimo diferencialu.
„Honda Civic Type R“ bus vienas iš nedaugelio sportiškų japoniškų automobilių, debiutuosiančių Europoje.