Europinis „Honda“ perdirbėjo „Mugen“ padalinys jau kurį laiką mūsų žemyno pirkėjams siūlo „Honda CR-Z Mugen“ tai gana „karštas“ hibridas – jo variklių galia siekia 200 a.g.
„Mugen“ atstovai tikina, kad perdirbto automobilio parametrai nenusileidžia kompanijos „Type R“ tipo modifikacijoms, tačiau CO2 emisija nepakito. „Mugen“ publika padidino 1,5 litro darbo tūrio benzininio variklio galią ir sukimo momentą, perdirbtas „CR-Z“ gavo standesnę pakabą ir galingesnius stabdžius. Kad visi iš tolo suprastų „Mugen“ perdirbto hibrido ambicijas, automobilis gavo agresyvų kėbulo apdailos komplektą. Tiuningo kompanijos atstovai pabrėžia, kad jie visai nesikėsino į pačią „hibridinę“ automobilio koncepciją.
„Mes tiesiog norėjome pagerinti dinamines „CR-Z“ charakteristikas. Tai puikiai valdomas automobilis, o mes jį padarėme dar geresniu. O elektros variklis ir toliau išlieka itin svarbia dalimi, kuri padeda pagerinti ne tik dinaminius, bet ir kuro sąnaudų parametrus.“ – taip žurnalistams sakė europinio „Mugen“ padalinio viceprezidentas Hiro Toyoda.
Ar tikrai hibridas gali važiuoti ant ribos, dovanodamas džiaugsmą tikriems automobilių gurmanams? Atsakyti į šį klausimą pabandė ir TV laidos „Fifth Gear“ kolektyvas. Užmeskite akį į vaizdo reportažą, juk britai yra bene geriausi „hot-hatch“ kategorijos automobilių specialistai, jų nuomonė turėtų būti įdomi.