Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
1949-1951 metais gamintas „Mercury Eight Coupe“ yra laikomas tikra „hot rod“ scenos ikona. Prie automobilio populiarumo prisidėjo filmas „Reber Without a Cause“. Tiek tobulintojai, tiek kinomanai klasikinį kupė iškėlė į naujas aukštumas. Kurie prie to prisidėjo labiausiai, bandysime išsiaiškinti čia.
Pradėkime nuo filmų „Rebel Without a Cause“ ir „The Wild One“, kurie laikomi vienas keisčiausių kultūrinių artefaktų, kurie formavo visą pokario amerikietišką gyvenimo būdą. Abejose juostose buvo propaguojamas vėjavaikiškumas, priešiškumas sistemai, o tai žavėjo to meto jaunimą. 1955 metais pasirodęs „Rebel Without a Couse“ savo gretose turėjo tikrą žydrųjų ekranų ikoną, Jamesą Deaną, kuris filmui sukūrė pagrindinio veikėjo, tikro blogiuko vaidmenį. To užteko filmui tapti sėkmingam.
Blogiukui reikėjo pikto automobilio, todėl buvo pasirinktas „Mercury Eight Coupe“. Pirmosios šio modelio kartos pasirodė dar 1938 metais ir tapo naujos „Mercury“ markės pradininkais. Šios mašinos puikiai įsiterpė nišoje tarp pigesnių „Ford“ ir brangesnių „Lincoln“ automobilių bei tapo tikrais pardavimų hitais. Negana to, gamintojas šį modelį atnaujino pačiu laiku, 1949 metais, kuomet daugelis konkurentų klientams siūlė dar prieš karą sukurtus automobilius. Tai leido tiek „Ford“ tiek „Mercury“ mušti visus pardavimų rekordus bei visam koncernui vadintis pačiu pažangiausiu rinkoje.
Praėjus vos porai metų nuo antrosios kartos pasirodymo, mašina jau atrodė kiek senstelėjusi, todėl atsirado norinčių tą išvaizdą kiek atnaujinti. Pirmosios tiuningo apraiškos pasireiškė dar 1949 metais, kuomet Samas Barris nuo savojo „Mercury“ nulupo visus moldingus, taip sukurdamas dabar gerai žinomą „lead sled“ įvaizdį. Toks pavadinimas tiko dėl to, paliktos tuščios vietos buvo užpildomos švinu. Visa tai reiškė, jog kietas stilius tapo svarbiau, nei greitis ir į miestų gatves pasipylė stilingi ir dideli kupė, kurie lėtai slinkdami traukė praeivių žvilgsnius.
„Mercury Eight Coupe“ dar kartą susilaukė visuomenės dėmesio 1953 metais, kuomet buvo sukurtas „Hirohata Merc“ projektas. Šis automobilis turėjo sužemintą stogą bei važiuoklę ir tiesiog spindėjo stilingumu. Tai dar padidino tobulintojų bendruomenės susidomėjimą lėtais kruizeriais bei tapo aiškiu pasirinkimu pagrindiniam „Rebel Without a Cause“ veikėjui. Žinoma, tai dar padidino automobilio populiarumą, kuris „Mercury Eight Coupe“ pavertė tikra kino ir „hot rod“ legenda.
1949-1951 metais gamintas „Mercury Eight Coupe“ yra laikomas tikra „hot rod“ scenos ikona. Prie automobilio populiarumo prisidėjo filmas „Reber Without a Cause“. Tiek tobulintojai, tiek kinomanai klasikinį kupė iškėlė į naujas aukštumas. Kurie prie to prisidėjo labiausiai, bandysime išsiaiškinti čia.
Pradėkime nuo filmų „Rebel Without a Cause“ ir „The Wild One“, kurie laikomi vienas keisčiausių kultūrinių artefaktų, kurie formavo visą pokario amerikietišką gyvenimo būdą. Abejose juostose buvo propaguojamas vėjavaikiškumas, priešiškumas sistemai, o tai žavėjo to meto jaunimą. 1955 metais pasirodęs „Rebel Without a Couse“ savo gretose turėjo tikrą žydrųjų ekranų ikoną, Jamesą Deaną, kuris filmui sukūrė pagrindinio veikėjo, tikro blogiuko vaidmenį. To užteko filmui tapti sėkmingam.
Blogiukui reikėjo pikto automobilio, todėl buvo pasirinktas „Mercury Eight Coupe“. Pirmosios šio modelio kartos pasirodė dar 1938 metais ir tapo naujos „Mercury“ markės pradininkais. Šios mašinos puikiai įsiterpė nišoje tarp pigesnių „Ford“ ir brangesnių „Lincoln“ automobilių bei tapo tikrais pardavimų hitais. Negana to, gamintojas šį modelį atnaujino pačiu laiku, 1949 metais, kuomet daugelis konkurentų klientams siūlė dar prieš karą sukurtus automobilius. Tai leido tiek „Ford“ tiek „Mercury“ mušti visus pardavimų rekordus bei visam koncernui vadintis pačiu pažangiausiu rinkoje.
Praėjus vos porai metų nuo antrosios kartos pasirodymo, mašina jau atrodė kiek senstelėjusi, todėl atsirado norinčių tą išvaizdą kiek atnaujinti. Pirmosios tiuningo apraiškos pasireiškė dar 1949 metais, kuomet Samas Barris nuo savojo „Mercury“ nulupo visus moldingus, taip sukurdamas dabar gerai žinomą „lead sled“ įvaizdį. Toks pavadinimas tiko dėl to, paliktos tuščios vietos buvo užpildomos švinu. Visa tai reiškė, jog kietas stilius tapo svarbiau, nei greitis ir į miestų gatves pasipylė stilingi ir dideli kupė, kurie lėtai slinkdami traukė praeivių žvilgsnius.
„Mercury Eight Coupe“ dar kartą susilaukė visuomenės dėmesio 1953 metais, kuomet buvo sukurtas „Hirohata Merc“ projektas. Šis automobilis turėjo sužemintą stogą bei važiuoklę ir tiesiog spindėjo stilingumu. Tai dar padidino tobulintojų bendruomenės susidomėjimą lėtais kruizeriais bei tapo aiškiu pasirinkimu pagrindiniam „Rebel Without a Cause“ veikėjui. Žinoma, tai dar padidino automobilio populiarumą, kuris „Mercury Eight Coupe“ pavertė tikra kino ir „hot rod“ legenda.