Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Retro“ stiliaus pikapas – taip norisi apibūdinti daugelį „Volkswagen Caddy“ projektų, kurie po tam tikro laiko išrieda iš automanams priklausančių garažų.
Žvelgiant į šį pikapą, ar bent jau kas iš jo liko, tikrai nesinori jam užklijuoti „Retro“ stiliaus pikapo etiketės. Atvirkščiai.
Tai pasiutusiai greitas, vos 760 kilogramų sveriantis bolidas, kuris buvo sukonstruotas tik dėl vieno tikslo – dominuoti D.Britanijos traukos lenktynių čempionate.
Aukštasūkį, 240 arklio galių išvystantį variklį turintis „Volkswagen Caddy“ pikapas priklauso greičiausių, priekiniais ratais varomų automobilių kompanijai. Būtent šis „pikapas“ pagerino ne vieną D.Britanijos traukos lenktynių rekordą.
Šį kartą jį išvysite truputėlį kitokioje disciplinoje, kurioje reikia ne tik spausti akceleratorių, bet ir sukioti vairą.
„Retro“ stiliaus pikapas – taip norisi apibūdinti daugelį „Volkswagen Caddy“ projektų, kurie po tam tikro laiko išrieda iš automanams priklausančių garažų.
Žvelgiant į šį pikapą, ar bent jau kas iš jo liko, tikrai nesinori jam užklijuoti „Retro“ stiliaus pikapo etiketės. Atvirkščiai.
Tai pasiutusiai greitas, vos 760 kilogramų sveriantis bolidas, kuris buvo sukonstruotas tik dėl vieno tikslo – dominuoti D.Britanijos traukos lenktynių čempionate.
Aukštasūkį, 240 arklio galių išvystantį variklį turintis „Volkswagen Caddy“ pikapas priklauso greičiausių, priekiniais ratais varomų automobilių kompanijai. Būtent šis „pikapas“ pagerino ne vieną D.Britanijos traukos lenktynių rekordą.
Šį kartą jį išvysite truputėlį kitokioje disciplinoje, kurioje reikia ne tik spausti akceleratorių, bet ir sukioti vairą.