Įprastai, tokiuose automobiliuose montuojami aukštasūkiai 4 cilindrų motorai. Tačiau Holgeris Hovemannas nusprendė, jog jo bolidas turi turėti didesnę širdį. Tai - 5.7 litro, 8 cilindrų benzininis motoras, kuris kadaise džiugino „Chevrolet Corvette ZR1“ savininkus.
„Lotus“ specialistų sukurtas motoras šiuo metu išvysto 730 arklio galių ir gali įsisukti iki 7300 aps/min.
Reikėtų paminėti, jog šis „Opel“ bolidas su „Opel“ markės automobiliais turi mažai ką bendro. Nors automobilio kėbulas primena senąjį „Kadett“, tačiau šis raumeningas kėbulas buvo uždėtas ant „Chevrolet Corvette ZR1“ važiuoklės.
„Hill Climb“ monstrų rubrikoje „Opel Kadett“ vardas jau skambėjo, tačiau šis bolidas nuo prieš tai mūsų aprašyto galiūno skiriasi tuo, jog turi agresyviau atrodantį bodykit'ą ir didžiulį 8 cilindrų benzininį variklį.
Ilgametis „Hill Climb“ varžybų dalyvis, Holgeris Hovemannas, praėjusių metų pirmenybėse dalyvavo su štai šiuo monstru, kurio plotis beveik prilygsta „Opel Kadett“ aukščiui.
„Hill Climb“ monstrų rubrikoje „Opel Kadett“ vardas jau skambėjo, tačiau šis bolidas nuo prieš tai mūsų aprašyto galiūno skiriasi tuo, jog turi agresyviau atrodantį bodykit'ą ir didžiulį 8 cilindrų benzininį variklį.
Ilgametis „Hill Climb“ varžybų dalyvis, Holgeris Hovemannas, praėjusių metų pirmenybėse dalyvavo su štai šiuo monstru, kurio plotis beveik prilygsta „Opel Kadett“ aukščiui.