Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kas būna, kai jogurto dėžutės dydžio automobilį nusiperka dėl „Hill Climb“ varžybų išprotėję italai? Štai šis „Fiat 600“ dar prieš porą metų niekuo nesiskyrė nuo savo brolių, tačiau kai Andrea Vellei nusprendė sudalyvauti Europos „Hill Climb“ čempionate, jis su savo komanda nusprendė sukonstruoti netradicinį bolidą.
Vietoj įprasto ir visiems puikiai suprantamo pasirinkimo, jie į savo dirbtuves atsivežė šiek tiek aplamdytą, šiek parūdijusį „Fiat 600“. Po maždaug trijų mėnesių praleistų garaže, iš jo išriedėjo štai šis... „spuogas“.
Kadangi automobilį konstravo ne švedai, o italai, nenuostabu, jog jiems išskirtinės išvaizdos neužteko. Iki pilnos laimės jiems trūko galingo, energingo variklio, kuris priverstų „Fiat 600“ skristi kaip bitę.
Taigi, koks variklis slypi šiame „Fiat 600“? O gi vos 1.2 litro benzininis motoras, kuris išvysto šiek tiek daugiau nei 200 arklio galių. Iš „Kawasaki Ninja“ paimtas agregatas šiam bolidui tinka kaip braškėms pienas.
Įsitikinkite patys.
Kas būna, kai jogurto dėžutės dydžio automobilį nusiperka dėl „Hill Climb“ varžybų išprotėję italai? Štai šis „Fiat 600“ dar prieš porą metų niekuo nesiskyrė nuo savo brolių, tačiau kai Andrea Vellei nusprendė sudalyvauti Europos „Hill Climb“ čempionate, jis su savo komanda nusprendė sukonstruoti netradicinį bolidą.
Vietoj įprasto ir visiems puikiai suprantamo pasirinkimo, jie į savo dirbtuves atsivežė šiek tiek aplamdytą, šiek parūdijusį „Fiat 600“. Po maždaug trijų mėnesių praleistų garaže, iš jo išriedėjo štai šis... „spuogas“.
Kadangi automobilį konstravo ne švedai, o italai, nenuostabu, jog jiems išskirtinės išvaizdos neužteko. Iki pilnos laimės jiems trūko galingo, energingo variklio, kuris priverstų „Fiat 600“ skristi kaip bitę.
Taigi, koks variklis slypi šiame „Fiat 600“? O gi vos 1.2 litro benzininis motoras, kuris išvysto šiek tiek daugiau nei 200 arklio galių. Iš „Kawasaki Ninja“ paimtas agregatas šiam bolidui tinka kaip braškėms pienas.
Įsitikinkite patys.