Sukurtas „Hill Climb“ entuziastų, Austrijoje įsikūrusių dirbtuvių „Pedrazza Racing Cars“ specialistai sugebėjo pranokti net ir patys save.
Kad ir mes norėtume tikėti, jog šiame automobilyje yra pakankamai daug „Fiat 500 Abarth“ komponentų, tačiau tai prilygtų savęs apgaudinėjimui. „Pedrazza Racing Cars“ specialistai iš donoru tapusio „Fiat 500 Abarth“ pasiskolino keletą kėbulo detalių, stogą, bagažinės dangtį, priekinius ir galinius žibintus. Tuo tarpu techninė „Fiat 500 V8“ pusė primena pasaulinio lygio bolidus.
Vamzdelinės konstrukcijos bolidas turi gale sumontuotą 8 cilindrų, 450 arklio galių išvystantį motorą. Šis jėgos agregatas buvo suporuotas su šešių laipsnių sekvencine pavarų dėže ir galinių varančiųjų ratų pavara.
Įdomu yra tai, jog šis „Fiat 500“ turi ne tradicinį V8 tipo variklį. „Pedrazza Racing Cars“ specialistai iš dviejų „Suzuki Hayabusa“ motociklo variklių sulipdė vieną, galintį išsisukti net iki 10,500 aps/min.
„Fiat 500“ - žaislinis automobiliukas? Pamatę šį unikalų bolidą, labai greitai pakeisite nuomonę apie mažą, kompaktišką miesto automobilį iš Italijos.
„Fiat“ norėdama sudominti ne tik dailiosios lyties atstoves, siūlo įsigyti steroidų primaitintas versijas : „Fiat 500 Abarth“ arba „Abarth 695“, tačiau šios versijos neprilygs Austrijoje sukurtam bolidui.
„Fiat 500“ - žaislinis automobiliukas? Pamatę šį unikalų bolidą, labai greitai pakeisite nuomonę apie mažą, kompaktišką miesto automobilį iš Italijos.
„Fiat“ norėdama sudominti ne tik dailiosios lyties atstoves, siūlo įsigyti steroidų primaitintas versijas : „Fiat 500 Abarth“ arba „Abarth 695“, tačiau šios versijos neprilygs Austrijoje sukurtam bolidui.