• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Eikime iškart prie esmės – tai galingiausias serijinei gamybai paruoštas hibridinis automobilis per visą ir įspūdingą „AMG“ padalinio istoriją.
Kol dauguma gamintojų hibridinę pavarą išnaudoja tam, jog galėtų pradžiuginti pikčiurnas, kurie nepraleidžia progos skųstis vidaus degimo variklių keliama tarša ir triukšmu, „Mercedes-Benz“ hibridinę pavarą išnaudojo siekiui užtikrinti milžiniškam sprogstamajam užtaisui.

Eikime iškart prie esmės – tai galingiausias serijinei gamybai paruoštas hibridinis automobilis per visą ir įspūdingą „AMG“ padalinio istoriją.
Kol dauguma gamintojų hibridinę pavarą išnaudoja tam, jog galėtų pradžiuginti pikčiurnas, kurie nepraleidžia progos skųstis vidaus degimo variklių keliama tarša ir triukšmu, „Mercedes-Benz“ hibridinę pavarą išnaudojo siekiui užtikrinti milžiniškam sprogstamajam užtaisui.

REKLAMA


„Mercedes-Benz“ hibridinė jėgainė šiame modelyje išvysto net 831 arklio galią bei 1400 Nm sukimo momentą. Pastarasis rodiklis pasiekiamas naudojant „Overboost“ funkciją, kuri bus pasiekiama, kai vairuotojai naudos „Launch Control“ sistemą.
Pasirinkus minėtąjį režimą, automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 2,9 sekundės, o 200 km/val. padalą peržengs per mažiau nei 10 sekundžių ir turint užtektinai erdvės, pasieks 316 km/val. maksimalų greitį. Įspūdingai atrodantys parametrai, kurie privers sunerimti ne vieno superautomobilio vairuotoją.
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Tad kaip šis automobilis sugeba demonstruoti tokį dinaminį spurtą? „Mercedes-Benz“ šiame modelyje naudoja mums labai patinkančią konfigūraciją. Priekyje, atvėrę variklio dangtį, išvysime 8 cilindrų variklį. Tuo tarpu gale, ant galinės ašies, rasime 201 arklio galią generuojantį variklį. Be to, automobilyje rasime ne vieną, bet dvi atskiras pavarų dėžes.
Vidaus degimo variklis nuolatos bendradarbiauja su devynių laipsnių automatine pavarų dėže. Variklio išvystoma galia į visus keturis ratus perduodama per elektroniniu būdu valdomą riboto praslydimo diferencialą, ir esant poreikiui, gali variklio išvystomą galią nukreipti tik į galinius ratus. Pavyzdžiui, naudojant „Drift“ režimą.
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Tuo tarpu gale esantis elektros motoras – atskira respublika. Nors elektros variklio generuojama energija perduodama į galinius ratus per tą patį riboto praslydimo diferencialą, tačiau elektros motoras tai daro per atskirą dviejų greičių pavarų dėžę, kuri yra integruota į kompaktišką modulį, kurį sudaro elektros motoras, riboto praslydimo diferencialas ir jau minėta dviejų laipsnių pavarų dėžė.
Tačiau tai dar ne viskas. Elektros variklio galia taip pat gali būti siunčiama ir į priekinius ratus, o tai vairuotojui leidžia naudotis maksimaliu hibridinės pavaros pajėgumu kiekvieną kartą, kai yra noras ir poreikis „prasilėkti“.
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Tik nesupraskite klaidingai. „Mercedes-Benz“ hibridas yra skirtas ne tik smagiems pasivažinėjimams. Esant poreikiui, automobilis naudodamas vien elektros energiją gali nuriedėti maždaug 12 kilometrų. Tai nėra įspūdingas rodiklis, tačiau to turėtų užtekti norint įvažiuoti į elektra varomiems automobiliams skirtas zonas, kurių ateityje daugės visuose Europos didmiesčiuose.
Pagrindiniu konkurentu laikoma „Porsche Panamera“ turi gerokai didesnės talpos bateriją ir gali naudodamas elektros pavarą nuvažiuoti didesnį atstumą, tačiau „Porsche“ analogas labiau orientuojasi į efektyvumą, o ne maksimalų našumą, kaip „Mercedes-Benz“.
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Nepaisant įspūdingų parametrų, dinamiką pagerinantys priedai turėjo reikšmingos įtakos automobilio svoriui. Hibridinis „Mercedes-Benz“ sveria 2380 kilogramų arba 260 kilogramų daugiau už standartinį „GT63 S“. Nors „AMG“ specialistai tikina, jog važiuoklės patobulinimai padeda kompensuoti padidėjusį svorį, tačiau vargu ar nauji adaptyvūs amortizatoriai bei gale esanti pneumatinė pakaba padės užmaskuoti svorio pokyčius. Ypač posūkiuose.
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Naujasis „Mercedes-Benz“ modelis yra tiesioginė demonstracija į tai, ko galime tikėtis ateityje. Ši hibridinė pavara bus naudojama daugelyje kitų „AMG“ ir „Aston Martin“ modelių, o prieštaringai vertinamas būsimas „Mercedes-Benz C63 AMG“ turės ne aštuonių, o keturių cilindrų agregatą. Pastarasis taip pat bus suporuotas su pajėgia elektros pavara, kuri stengsis kompensuoti 8 cilindrų variklio gausmą žymiai įspūdingesne akceleracija, bet ar to užteks?

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų