Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Hennessey specialistai yra pasiryžę sukurti patį greičiausią automobilį pasaulyje ir pagerinti dabartinį greičio rekordą, kuris priklauso ne Bugatti, o būtent jiems.
Lotus Exige pagrindu sukurtas automobilis prieš keletą mėnesių sugebėjo pagerinti pasaulio greičio rekordą. Tada automobilis sugebėjo pasiekti net 435,31 km/val. greitį. Tačiau superautomobilio gamintojas teigia, kad Venom gali pasiekti dar didesnį greitį.
Kompanijos vadovas Johnas Hennessey prasitarė apie planus sukurti Venom F5 modelį, kuris galėtų pasiekti net 466 km/val. greitį.
„466 km/val. ( 290 mylių per valandą ) greitis yra realus. Manau, kad nebūtų problemų pasiekti net ir didesnį greitį“, - pasakoja Johnas Hennessey.
Naujasis modelis pasižymės naujo dizaino kėbulo detalėmis, kurios pagerins aerodinamiką, turės galingesnį 7 litrų variklį, kuris išvystys daugiau kaip 1400 arklio galių ir svers maždaug 1300 kilogramų.
Galia bus perduodama į galinius varomuosius ratus per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Kodėl ne per automatinę? Johnas Hennesey teigia, kad dvi sankabas turinčios dėžės yra problematiškos ir per sunkios.
Hennessey specialistai yra pasiryžę sukurti patį greičiausią automobilį pasaulyje ir pagerinti dabartinį greičio rekordą, kuris priklauso ne Bugatti, o būtent jiems.
Lotus Exige pagrindu sukurtas automobilis prieš keletą mėnesių sugebėjo pagerinti pasaulio greičio rekordą. Tada automobilis sugebėjo pasiekti net 435,31 km/val. greitį. Tačiau superautomobilio gamintojas teigia, kad Venom gali pasiekti dar didesnį greitį.
Kompanijos vadovas Johnas Hennessey prasitarė apie planus sukurti Venom F5 modelį, kuris galėtų pasiekti net 466 km/val. greitį.
„466 km/val. ( 290 mylių per valandą ) greitis yra realus. Manau, kad nebūtų problemų pasiekti net ir didesnį greitį“, - pasakoja Johnas Hennessey.
Naujasis modelis pasižymės naujo dizaino kėbulo detalėmis, kurios pagerins aerodinamiką, turės galingesnį 7 litrų variklį, kuris išvystys daugiau kaip 1400 arklio galių ir svers maždaug 1300 kilogramų.
Galia bus perduodama į galinius varomuosius ratus per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Kodėl ne per automatinę? Johnas Hennesey teigia, kad dvi sankabas turinčios dėžės yra problematiškos ir per sunkios.