Teksaso valstijoje įsikūrusi įmonė neslepia, jog paskutinė ir pati įspūdingiausia „Chevrolet Camaro“ versija buvo sukurta siekiant sugėdinti „Dodge Challenger SRT Demon 170“ savininkus, kurie pastaruoju metu pašaipiai žiūrėjo galiniame vaizdo veidrodėlyje matomus „Exorcist“ automobilių vairuotojus.
„Hennessey Performance“ teigimu, „Exorcist“, palyginus su standartiniu modeliu, pasižymi 54 proc. didesne variklio galia ir 49 proc. didesniu sukimo momentu, arba trumpai tariant – variklio galia standartinėje „Exorcist“ versijoje siekia 1000 AG ir 1355 Nm. Negana to, patobulintas „Chevrolet“ iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,1 sekundės, o 1/4 mylios atstumą įveikia per 9,57 sek. Tačiau to negana.
„Hennessey Performance“ pripažįsta, jog standartinė „Exorcist“ versija nėra tokia greita kaip riboto leidimo „Dodge Challenger SRT Demon 170“, tačiau „Final Edition“ modifikacija turėtų šią padėtį ištaisyti.
„Hennessey Performance“ atotrūkį nuo „Dodge“ sumažino ganėtinai elementariais būdais. Sumontavo didesnį kompresorių, našesnę oro įsiurbimo sistemą. Taip pat buvo patobulinta degalų tiekimo sistema.
Natūralu, jog šių ir kitų modifikacijų naudą „Hennessey Performance“ nusprendė įamžinti. Tad jeigu norite pamatyti kaip JAV gimęs egzorcistas riaumoja „Hennessey Performance“ dirbtuvėse – pasižiūrėkite vaizdo įrašą žemiau.
„Chevrolet Camaro“ kelionę į pensionatą paminintis projektas bus įkainotas 135 tūkst. JAV dolerių suma. „Hennessey Performance“ tikina, jog planuoja pagaminti tik 30 šio modelio vienetų.
„Tai buvo vienas mėgstamiausių mano projektų“, – sakė „Hennessey Performance“ kompanijos įkūrėjas ir generalinis direktorius Johnas Hennessey.
„Nieko panašaus į mūsų „Exorcist“ šiandien nėra, todėl nekantraujame kada galėsime šiuo projektu pasidalinti su automobilių entuziastais“, – pridūrė jis.