"Naujųjų finansinių metų pradžia mums buvo labai sėkminga. Ypač džiugina spartus pagrindinio verslo apyvartos augimas ir didelis visų veiklos sektorių indėlis," – pažymėjo "Henkel" valdybos pirmininkas Ulrich Lehner.
"Toliau dinamiškai plėtėmės mūsų augimo regionuose, veiklos Vakarų Europoje, įskaitant ir Vokietiją, rodikliai taip pat buvo geri. Prie gerų rezultatų prisidėjo ir naujų bei novatoriškų gaminių įvedimas į rinką."
Per pirmąjį 2007 m. ketvirtį bendrovės "Henkel" pardavimai sudarė 3 237 mln. eurų ir išaugo 6,2 proc. lyginant su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu. Pardavimai augo visose veiklos srityse. Pagrindinio verslo apyvartos augimas, t.y. pakoregavus atsižvelgiant į valiutų kurso svyravimus ir įsigijimus arba turto pardavimą, buvo dar spartesnis ir sudarė 9,1 proc. Ploviklių ir namų apyvokos reikmenų sektoriaus apyvartos augimas buvo labai spartus (11,9 proc.), visų pirma dėl aktyvios veiklos minint "Persil" šimtmečio jubiliejų. Džiugino ir kosmetikos bei tualeto reikmenų sektoriaus augimas, kuris sudarė 6,4 proc. Sparčiausiai augo vartotojams ir profesionalams skirtų klijų sektorius (12,3 proc.). Prie šio augimo prisidėjo šilti orai Europoje, kurie buvo palankūs statybų sektoriui. "Henkel Technologies" pagrindinio verslo apyvartos augimas sudarė 7,5 proc.
Ikimokestinis pelnas (EBIT) buvo 323 mln. eurų. Jo augimas, prie kurio prisidėjo visi veiklos sektoriai, buvo spartesnis už apyvartos augimą ir sudarė 9,2 proc. Pelnas, pakoreguotas atsižvelgiant į valiutų kurso svyravimus, augo dar sparčiau –12,4 proc.
Pardavimų grąža (EBIT) sudarė 10,0 proc. ir, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų ketvirčiu, ūgtelėjo 0,3 procentiniais punktais. Investuoto kapitalo grąža (ROCE) padidėjo dar 1,5 procentiniais punktais ir sudarė 14,6 proc. Pajamos iš dalyvavimo kitų įmonių veikloje išaugo 6 mln. eurų iki 19 mln. eurų. Praėjusių metų pirmojo ketvirčio rezultatui įtakos turėjo investicijų į Japonijos įmonės "Lion Corporation", kurios akcijų paketas vėliau buvo parduotas, vertės sumažėjimas. Grynosios palūkanų sąnaudos sumažėjo 2 mln. eurų iki -49 mln. eurų. Todėl grynoji finansinių straipsnių vertė padidėjo 4 mln. eurų: nuo -34 mln. iki -30 mln. eurų. Mokesčių našta, kuri sudarė 28,3 proc., buvo šiek tiek mažesnė nei per praėjusių metų ketvirtį, kada buvo apmokestintos pajamos, gautos pardavus "Dial" maisto produktų verslą.
Ketvirčio pelnas išaugo 13,5 proc. iki 210 mln. eurų. Atskaičius smulkiųjų akcininkų dalį, kuri buvo lygi 5 mln. eurų, šis skaičius sudarė 205 mln. eurų (13,3 proc. augimas). Pelnas, tenkantis vienai privilegijuotajai akcijai, padidėjo 12,6 proc. iki 1,43 eurų.