2012 m. „Henkel” pardavimai Baltijos šalyse augo 6 procentais. Geriausi pardavimų rezultatai užfiksuoti Estijos rinkoje – pardavimai augo 10 proc., Lietuvoje ir Latvijoje pardavimai išliko panašūs kaip ir 2011 metais. „Henkel“ pelnas 2012 m. lyginant su 2011 m. augo 15,1 proc. ir pasiekė 2,3 mlrd. eurų. Pardavimai didėjo 5,8 proc. ir sudarė 16,5 mlrd. eurų, o grynojo pelno (EBIT) marža padidėjo 1,1 proc. punkto, iki 14,1 procento. Pasak įmonės vadovų, siekti verslo tikslų padėjo sėkmingas įmonės procesų optimizavimas ir kryptingas atskirų veiklos sričių efektyvumo didinimas.
Praėjusiais metais pardavimai augo visuose „Henkel“ veiklos sektoriuose: valymo, dezinfekavimo priemonių ir audinių minkštiklių pardavimai augo 4,7 proc., kosmetikos prekių – 3,1 proc., o lipnumo technologijų – 3,6 procento.
„Henkel“ akcijų kaina augo nuo 0,80 euro 2011 m. iki 0,95 eurų 2012 metais.
2012 m. "Henkel” uždirbo 306 milijonais eurų daugiau nei 2011 metais