Panašaus pobūdžio projektai „Hartge“ dirbtuvėse buvo matomi pakankamai dažnai, tačiau jeigu reikėtų išrinkti patį įdomiausią, keliantį didžiausią susižavėjimą, mes pasirinktume štai šį „
Mercedes-Benz“ sedaną.
Iš pirmo žvilgsnio, tai tik solidžiai atrodantis „Mercedes-Benz 300E“. Patogus, komfortiškas ir neįsimintinas. Atsižvelgiant į užrašą ant bagažinės dangčio, šis sedanas turi 6 cilindrų variklį, gebantį išvystyti 180 arklio galių, tačiau tai – tik teorija.
„Hartge“ į visiems puikiai pažįstamą sedaną sumontavo „M88“ – 6 cilindrų benzininį BMW variklį, kuris kadaise buvo sukurtas tam, jog galėtų džiuginti „BMW M1“ vairuotojus. Taip, pirmojo BMW superautomobilio vairuotojus.
Standartinėje konfigūracijoje šis motoras pajėgdavo išvystyti 277 arklio galias, tačiau po „Hartge“ specialistų prisilietimo jo galia pakilo iki 330.
Variklio skyriuje atsiradus naujam motorui, šalia jo atsirado ir nauja transmisija – 6 laipsnių transmisija, atkeliavusi iš „E24“ kartos 6 serijos BMW. Automobilis taip pat turi „Bilstein“ pagamintus amortizatorius, kurie padeda ne pačiam lengviausiam sedanui išsilaikyti ant važiuojamosios dalies.
Modernių automobilių standartais, šio „Hartge“ projekto techninės charakteristikos neatrodo įspūdingai, tačiau leiskite priminti, jog šis projektas buvo užbaigtas 1988 metais, kai „Ferrari Testarossa“ buvojęs motoras išvystydavo 390 arklio galių.
Pagal pirminį sumanymą šis šaunus „Hartge“ meistrų projektas turėjo pasirodyti „Techno Classica“ automobilių parodoje, tačiau kaip ir daugelis automaniškų renginių, taip ir šis buvo nukeltas, tad jeigu jau dabar planuojate savo vasaros atostogas, būtinai užsukite į „Techno Classica“ parodą, kur galėsite išvysti būtent šį automobilį.