• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelį metų BMW (ir ne tik jų) automobilius modifikuojančių „Hartge“ dirbtuvių specialistai šį kartą pranoko patys save. 
Įprastai, šios bendrovės darbuotojai paimdavo didžiulio tūrio variklį iš, pavyzdžiui, 5 ar 7 serijos BMW ir tam tikrą variklį sumontuodavo į mažesnį, kompaktiškesnį BMW modelį. Pavyzdžiui? Kadaise „
Hartge
“ 10 cilindrų variklį, atkeliavusį iš „BMW M5“ įgrūdo į „E90“ kartos 3 serijos BMW. Tiesiog – nuostabu.

Daugelį metų BMW (ir ne tik jų) automobilius modifikuojančių „Hartge“ dirbtuvių specialistai šį kartą pranoko patys save. 
Įprastai, šios bendrovės darbuotojai paimdavo didžiulio tūrio variklį iš, pavyzdžiui, 5 ar 7 serijos BMW ir tam tikrą variklį sumontuodavo į mažesnį, kompaktiškesnį BMW modelį. Pavyzdžiui? Kadaise „
Hartge
“ 10 cilindrų variklį, atkeliavusį iš „BMW M5“ įgrūdo į „E90“ kartos 3 serijos BMW. Tiesiog – nuostabu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Panašaus pobūdžio projektai „Hartge“ dirbtuvėse buvo matomi pakankamai dažnai, tačiau jeigu reikėtų išrinkti patį įdomiausią, keliantį didžiausią susižavėjimą, mes pasirinktume štai šį „
Mercedes-Benz
“ sedaną.
Iš pirmo žvilgsnio, tai tik solidžiai atrodantis „Mercedes-Benz 300E“. Patogus, komfortiškas ir neįsimintinas. Atsižvelgiant į užrašą ant bagažinės dangčio, šis sedanas turi 6 cilindrų variklį, gebantį išvystyti 180 arklio galių, tačiau tai – tik teorija.
„Hartge“ į visiems puikiai pažįstamą sedaną sumontavo „M88“ – 6 cilindrų benzininį BMW variklį, kuris kadaise buvo sukurtas tam, jog galėtų džiuginti „BMW M1“ vairuotojus. Taip, pirmojo BMW superautomobilio vairuotojus.

REKLAMA

Hartge patobulintas Mercedes-Benz 300E


Standartinėje konfigūracijoje šis motoras pajėgdavo išvystyti 277 arklio galias, tačiau po „Hartge“ specialistų prisilietimo jo galia pakilo iki 330.
Variklio skyriuje atsiradus naujam motorui, šalia jo atsirado ir nauja transmisija – 6 laipsnių transmisija, atkeliavusi iš „E24“ kartos 6 serijos BMW. Automobilis taip pat turi „Bilstein“ pagamintus amortizatorius, kurie padeda ne pačiam lengviausiam sedanui išsilaikyti ant važiuojamosios dalies.

REKLAMA
REKLAMA

Hartge patobulintas Mercedes-Benz 300E


Modernių automobilių standartais, šio „Hartge“ projekto techninės charakteristikos neatrodo įspūdingai, tačiau leiskite priminti, jog šis projektas buvo užbaigtas 1988 metais, kai „Ferrari Testarossa“ buvojęs motoras išvystydavo 390 arklio galių.
Pagal pirminį sumanymą šis šaunus „Hartge“ meistrų projektas turėjo pasirodyti „Techno Classica“ automobilių parodoje, tačiau kaip ir daugelis automaniškų renginių, taip ir šis buvo nukeltas, tad jeigu jau dabar planuojate savo vasaros atostogas, būtinai užsukite į „Techno Classica“ parodą, kur galėsite išvysti būtent šį automobilį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų