Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Iki renginio likus savaitei, įvyksiančių lenktynių skaičius tik didėja – jau aišku, kad kitą savaitgalį Estijoje įvyks šešios skirtingos lenktynių serijos. Šalia lietuviams puikiai pažįstamų „Mini žiedo“ lenktynių, „Youngtimes race“, „Crosscart“, kiek neįprastų „Mannergute Mooduvott“ bei pagrindinio „Hankook Baltic 1000 km race” jungiasi ir „Statline 4h Cup“ iš Lietuvos. Šios lenktynių serijos dalyviai starto tiesiojoje rikiuosis kartu su lenktynininkais, važiuosiančiais visą lenktynių distanciją, tačiau trasą paliks po 4 valandų. Žinoma, sportininkai gali važiuoti ir visus 1000 kilometrų, taip sudalyvaudami net dviejose lenktynių serijose.
Šešios lenktynių serijos, tiesioginė transliacija ir nuolatinis žurnalistų dėmesys bei išskirtinis lenktynių paradas miesto centre. Ką dar organizatoriai galėjo pasiūlyti dalyviams? Ypatingi pasiūlymai nesibaigia. Treniruočių ir renginio metu, sportininkai ir jų komandų mechanikai galės mokytis ir gauti visus atsakymus į rūpimus klausimus tiesiogiai iš Hankook padangų inžinierių – tiek apie slėgius, medžiagas, kampus, dėvėjimąsi ir bet ką, kas jiems atrodys aktualu. Į lenktynes „Hankook“ koncernas atsiunčia savo padangų specialistus iš Korėjos ir Vokietijos. Dalyviams – tai unikali galimybė sužinoti kažką naujo, pritaikyti sprendimus treniruočių metu bei pagerinti rezultatą, įgytų žinių bagažą po renginio išsivežant kartu ir į kitus renginius. Padangų inžinieriai Estijos trasoje bus jau nuo trečiadienio, birželio 15 dienos.
Dalyviams treniruotėse – daug laisvės.
Panašu, kad renginio organizatoriai stengėsi dalyviams suteikti kaip galima daugiau laiko treniruotėms, tad pastarųjų – tikrai netrūksta. Birželio 16 dieną, pirmosios ir antrosios treniruočių metu, dalyviai ratus trasoje galės sukti su bet kokiomis padangomis ir tik nuo trečiosios treniruotės automobiliai iš garažų turės išriedėti tik su „Hankook“ gamintojo produkcija. Tiesa, turimų padangų kiekių ar išmatavimų organizatorius neriboja bei užsimena apie palankias atstovų kainas dalyviams.
Iki renginio likus savaitei, įvyksiančių lenktynių skaičius tik didėja – jau aišku, kad kitą savaitgalį Estijoje įvyks šešios skirtingos lenktynių serijos. Šalia lietuviams puikiai pažįstamų „Mini žiedo“ lenktynių, „Youngtimes race“, „Crosscart“, kiek neįprastų „Mannergute Mooduvott“ bei pagrindinio „Hankook Baltic 1000 km race” jungiasi ir „Statline 4h Cup“ iš Lietuvos. Šios lenktynių serijos dalyviai starto tiesiojoje rikiuosis kartu su lenktynininkais, važiuosiančiais visą lenktynių distanciją, tačiau trasą paliks po 4 valandų. Žinoma, sportininkai gali važiuoti ir visus 1000 kilometrų, taip sudalyvaudami net dviejose lenktynių serijose.
Šešios lenktynių serijos, tiesioginė transliacija ir nuolatinis žurnalistų dėmesys bei išskirtinis lenktynių paradas miesto centre. Ką dar organizatoriai galėjo pasiūlyti dalyviams? Ypatingi pasiūlymai nesibaigia. Treniruočių ir renginio metu, sportininkai ir jų komandų mechanikai galės mokytis ir gauti visus atsakymus į rūpimus klausimus tiesiogiai iš Hankook padangų inžinierių – tiek apie slėgius, medžiagas, kampus, dėvėjimąsi ir bet ką, kas jiems atrodys aktualu. Į lenktynes „Hankook“ koncernas atsiunčia savo padangų specialistus iš Korėjos ir Vokietijos. Dalyviams – tai unikali galimybė sužinoti kažką naujo, pritaikyti sprendimus treniruočių metu bei pagerinti rezultatą, įgytų žinių bagažą po renginio išsivežant kartu ir į kitus renginius. Padangų inžinieriai Estijos trasoje bus jau nuo trečiadienio, birželio 15 dienos.
Dalyviams treniruotėse – daug laisvės.
Panašu, kad renginio organizatoriai stengėsi dalyviams suteikti kaip galima daugiau laiko treniruotėms, tad pastarųjų – tikrai netrūksta. Birželio 16 dieną, pirmosios ir antrosios treniruočių metu, dalyviai ratus trasoje galės sukti su bet kokiomis padangomis ir tik nuo trečiosios treniruotės automobiliai iš garažų turės išriedėti tik su „Hankook“ gamintojo produkcija. Tiesa, turimų padangų kiekių ar išmatavimų organizatorius neriboja bei užsimena apie palankias atstovų kainas dalyviams.