Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Haas“ yra pirmoji Formulės 1 komanda, kuri parodė naujuosius 2022 m. bolidus. Amerikiečių komanda daugiau dėmesio skyrė siekiui pademonstruoti naujo bolido spalvų schemą, o ne plačiau aptarti atliktus pokyčius.
„Mes visi žinome, ką komanda sugeba, tai įrodėme praeityje, o su šiuo nauju automobiliu, kuris gimė dėl visiškai naujų taisyklių ir su nauja inžinierių komanda, esu įsitikinęs, kad galime dar kartą pademonstruoti, jog galime varžytis lenktynių savaitgaliais. Visi dalyviai įdėjo milžiniškas pastangas, o dabar laukia smagiausia dalis - pristatyti naująjį automobilį į trasą ir suderinti visus elementus. Praėjęs sezonas buvo ilgas, bet esu įsitikinęs, kad 2022 m. su VF-22 vėl būsime konkurencingesni“, – sakė „Haas“ komandos vadovas Guentheris Steineris.
Pilnos komplektacijos VF-22 bus parodytas tik prasidėjus žiemos bandymams Barselonoje. Vasario 23-25 d. vyksiančiuose trijų dienų bandomuosiuose važiavimuose automobilis pirmą kartą išvažiuos į trasą ir leis komandos inžinieriams suprasti kaip atlikti pakeitimai veikia realioje trasoje.
Nepaisant nuviliančių rezultatų, komandos sudėtyje išliko Mickas Schumacheris ir Nikita Mazepinas. Pavyzdžiui, M.Šumacheris Vengrijoje užėmė 12-ąją vietą, o N.Mazepinas geriausiai pasirodė Azerbaidžano GP lenktynėse, kur užėmė 14-ąją vietą.
2021 metais „Haas“ konstruktorių įskaitoje užėmė paskutinę vietą. Komanda nuo sezono pradžios iki galo netobulino savo bolido ir vietoj to nusprendė susitelkti ties naujomis ateinančio sezono taisyklėmis.
Tai, ar ši rizika pasiteisins, ar ne, gali turėti lemiamos reikšmės tam, ar komandos savininkas Gene Haasas nuspręs tęsti savo veiklą Formulėje 1.
„Dabar toks metų laikas, kai natūralu, kad esi optimistas ir tikiesi, jog sunkus visų darbas ir pastangos atsispindės trasoje“, – sakė G. Haasas.
„Dar 2020 m. priėmėme sprendimą nukreipti visus išteklius į VF-22. Pripažinsiu, tai nebuvo lengva stebėti žiūrint kiekvienas 2021 m. sezono lenktynes. Tikėkimės, kad šis sprendimas duos vaisių ir mes vėl pradėsime varžytis dėl taškų“.
„Haas“ yra pirmoji Formulės 1 komanda, kuri parodė naujuosius 2022 m. bolidus. Amerikiečių komanda daugiau dėmesio skyrė siekiui pademonstruoti naujo bolido spalvų schemą, o ne plačiau aptarti atliktus pokyčius.
„Mes visi žinome, ką komanda sugeba, tai įrodėme praeityje, o su šiuo nauju automobiliu, kuris gimė dėl visiškai naujų taisyklių ir su nauja inžinierių komanda, esu įsitikinęs, kad galime dar kartą pademonstruoti, jog galime varžytis lenktynių savaitgaliais. Visi dalyviai įdėjo milžiniškas pastangas, o dabar laukia smagiausia dalis - pristatyti naująjį automobilį į trasą ir suderinti visus elementus. Praėjęs sezonas buvo ilgas, bet esu įsitikinęs, kad 2022 m. su VF-22 vėl būsime konkurencingesni“, – sakė „Haas“ komandos vadovas Guentheris Steineris.
Pilnos komplektacijos VF-22 bus parodytas tik prasidėjus žiemos bandymams Barselonoje. Vasario 23-25 d. vyksiančiuose trijų dienų bandomuosiuose važiavimuose automobilis pirmą kartą išvažiuos į trasą ir leis komandos inžinieriams suprasti kaip atlikti pakeitimai veikia realioje trasoje.
Nepaisant nuviliančių rezultatų, komandos sudėtyje išliko Mickas Schumacheris ir Nikita Mazepinas. Pavyzdžiui, M.Šumacheris Vengrijoje užėmė 12-ąją vietą, o N.Mazepinas geriausiai pasirodė Azerbaidžano GP lenktynėse, kur užėmė 14-ąją vietą.
2021 metais „Haas“ konstruktorių įskaitoje užėmė paskutinę vietą. Komanda nuo sezono pradžios iki galo netobulino savo bolido ir vietoj to nusprendė susitelkti ties naujomis ateinančio sezono taisyklėmis.
Tai, ar ši rizika pasiteisins, ar ne, gali turėti lemiamos reikšmės tam, ar komandos savininkas Gene Haasas nuspręs tęsti savo veiklą Formulėje 1.
„Dabar toks metų laikas, kai natūralu, kad esi optimistas ir tikiesi, jog sunkus visų darbas ir pastangos atsispindės trasoje“, – sakė G. Haasas.
„Dar 2020 m. priėmėme sprendimą nukreipti visus išteklius į VF-22. Pripažinsiu, tai nebuvo lengva stebėti žiūrint kiekvienas 2021 m. sezono lenktynes. Tikėkimės, kad šis sprendimas duos vaisių ir mes vėl pradėsime varžytis dėl taškų“.