Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jau nebe pirmą kartą greituminio slalomo varžybose visiems nosis nušluosto varžybų senbuvis Justinas Kvaraciejus. Taigi, ir penktasis etapas, įvykęs Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje sekmadienį – nieko nenustebino.
Iki „H2AUTO“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato pabaigos likus vos dviem etapams, ima ryškėti ir sezono lyderiai. Paprastai šios disciplinos varžybose suklysti itin lengva: paliestas kuoliukas, ne ten pasuktas vairas (vertinamas kaip trasos nevykdymas) gali atnešti nuobaudų sekundžių, kurios dalyvio rezultatą gali paveikti nuo kelių, iki kelių dešimčių sekundžių.
Atrodytų, visai nedaug: tačiau automobilių sporte vos kelių sekundės dalių skirtumas gali reikšti podiumą ir pergalę ir atvirkščiai – pralaimėjimą. Štai ir sekmadienio varžybose visiems nosis nušluostęs Justinas Kvaraciejus su „Subaru Impreza“ etapo lyderio poziciją užsitikrino turėdamas vos 6 sekundžių persvarą, o nuo jo atsilikęs ir antrąjį pagal gerumą rezultatą pademonstravęs Tomas Buškevičius su „Honda Integra“ nuo Audronio Gulbinio su „Subaru Impreza“ atsiplėšė net 8 sekundėmis. Tiesa, šiame čempionate pergalių bendroje įskaitoje garsiai niekas neskaičiuoja: pergalės renkamos atskirose klasėse, į kurias dalyviai skirstomi pagal varžyboms pasirinktą techniką. Jeigu automobilis atitinka kelių klasių techninius reikalavimus – dalyvis gali varžytis: pavyzdžiui, sekmadienį vykusio „H2AUTO“ greituminio slalomo metu J.Kvaraciejus laimėjo dvi pirmas vietas, „SGC4“ bei „OC“ (Open Class) įskaitose.
Antrasis „SGC4“ įskaitoje liko A.Gulbinas, o trečioji vieta – Kęstučiui Bielevičiui. Taigi, šios klasės vienvaldis lyderis automobilių gamintojų tarpe – „Subaru Impreza“: visi trys laimėtojai varžėsi būtent šia technika. Tuo tarpu, „SGC3“ klasėje dominuoja „BMW“ automobiliai. Gausiausioje etapo įskaitoje pirmąją vietą iškovojo Šarūnas Visockas su „BMW 323“, antroje vietoje liko Gytis Stalerūnas su „BMW 325“, o trečioji vieta teko Juliui Parnavui su dar vienu „BMW 323“.
„SGC2“ įskaita, kaip ir „Open class“, kitų dalyvių tarpe išsiskiria technikos įvairumu. Trečioji vieta etape teko Mindaugui Kanapickui su „Renault Clio“, antroji – Tomui Kuzmarskui su „Honda Civic“, o pirmąja vieta džiaugėsi legendine technika – „Ford Sierra“ besivaržęs Igoris Aleksejevič.
„SGC1“ klasėje iki podiumo dalyvius palydėjo japoniška technika: pirmosios vietos nugalėtojas etape varžėsi su „Honda CRX“ ir 10 sekundžių aplenkė už jo likusį Mindaugą Šimkevičių ir „Honda Civic“. Trečiasis apdovanojimų pakylos laiptelis teko Ovidijui Latožai su „Mazda MX-5“. „Open Class“ („OC“) įskaitoje po pirmoje vietoje atsidūrusio J.Kvaraciejaus ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio lipo Tomas Buškevičius, nuo lyderio atsilikęs 6 sekundėmis. Nuo jo 13 sekundžių atsiliko A.Gulbinas, varžybų metu gavęs 10 baudos sekundžių.
Visi dalyviai, atstovaujantys vieną ar kitą sporto klubą, gali burtis į komandas: „H2AUTO“ greituminio slalomo čempionatas turi ir komandinę įskaitą. Šiame etape komanda nugalėtoja tapo „AG racing“, antroje vietoje liko „Blue Arrow Sport“, o trečioji – „Slalomo akademijos“ komanda.
Sekantis „H2AUTO“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato etapas keliasi į Druskininkus, kur kovai dėl čempionato taškų dalyviai rinksis rugsėjo 15 dieną. Finalinis etapas ir sezono pabaiga įvyks Kazlų Rūdoje rugsėjo 30 dieną.
Visus čempionato rezultatus bei pilną varžybų kalendorių galima rasti Lietuvos automobilių sporto federacijos puslapyje www.lasf.lt.
Jau nebe pirmą kartą greituminio slalomo varžybose visiems nosis nušluosto varžybų senbuvis Justinas Kvaraciejus. Taigi, ir penktasis etapas, įvykęs Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje sekmadienį – nieko nenustebino.
Iki „H2AUTO“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato pabaigos likus vos dviem etapams, ima ryškėti ir sezono lyderiai. Paprastai šios disciplinos varžybose suklysti itin lengva: paliestas kuoliukas, ne ten pasuktas vairas (vertinamas kaip trasos nevykdymas) gali atnešti nuobaudų sekundžių, kurios dalyvio rezultatą gali paveikti nuo kelių, iki kelių dešimčių sekundžių.
Atrodytų, visai nedaug: tačiau automobilių sporte vos kelių sekundės dalių skirtumas gali reikšti podiumą ir pergalę ir atvirkščiai – pralaimėjimą. Štai ir sekmadienio varžybose visiems nosis nušluostęs Justinas Kvaraciejus su „Subaru Impreza“ etapo lyderio poziciją užsitikrino turėdamas vos 6 sekundžių persvarą, o nuo jo atsilikęs ir antrąjį pagal gerumą rezultatą pademonstravęs Tomas Buškevičius su „Honda Integra“ nuo Audronio Gulbinio su „Subaru Impreza“ atsiplėšė net 8 sekundėmis. Tiesa, šiame čempionate pergalių bendroje įskaitoje garsiai niekas neskaičiuoja: pergalės renkamos atskirose klasėse, į kurias dalyviai skirstomi pagal varžyboms pasirinktą techniką. Jeigu automobilis atitinka kelių klasių techninius reikalavimus – dalyvis gali varžytis: pavyzdžiui, sekmadienį vykusio „H2AUTO“ greituminio slalomo metu J.Kvaraciejus laimėjo dvi pirmas vietas, „SGC4“ bei „OC“ (Open Class) įskaitose.
Antrasis „SGC4“ įskaitoje liko A.Gulbinas, o trečioji vieta – Kęstučiui Bielevičiui. Taigi, šios klasės vienvaldis lyderis automobilių gamintojų tarpe – „Subaru Impreza“: visi trys laimėtojai varžėsi būtent šia technika. Tuo tarpu, „SGC3“ klasėje dominuoja „BMW“ automobiliai. Gausiausioje etapo įskaitoje pirmąją vietą iškovojo Šarūnas Visockas su „BMW 323“, antroje vietoje liko Gytis Stalerūnas su „BMW 325“, o trečioji vieta teko Juliui Parnavui su dar vienu „BMW 323“.
„SGC2“ įskaita, kaip ir „Open class“, kitų dalyvių tarpe išsiskiria technikos įvairumu. Trečioji vieta etape teko Mindaugui Kanapickui su „Renault Clio“, antroji – Tomui Kuzmarskui su „Honda Civic“, o pirmąja vieta džiaugėsi legendine technika – „Ford Sierra“ besivaržęs Igoris Aleksejevič.
„SGC1“ klasėje iki podiumo dalyvius palydėjo japoniška technika: pirmosios vietos nugalėtojas etape varžėsi su „Honda CRX“ ir 10 sekundžių aplenkė už jo likusį Mindaugą Šimkevičių ir „Honda Civic“. Trečiasis apdovanojimų pakylos laiptelis teko Ovidijui Latožai su „Mazda MX-5“. „Open Class“ („OC“) įskaitoje po pirmoje vietoje atsidūrusio J.Kvaraciejaus ant antrojo apdovanojimų pakylos laiptelio lipo Tomas Buškevičius, nuo lyderio atsilikęs 6 sekundėmis. Nuo jo 13 sekundžių atsiliko A.Gulbinas, varžybų metu gavęs 10 baudos sekundžių.
Visi dalyviai, atstovaujantys vieną ar kitą sporto klubą, gali burtis į komandas: „H2AUTO“ greituminio slalomo čempionatas turi ir komandinę įskaitą. Šiame etape komanda nugalėtoja tapo „AG racing“, antroje vietoje liko „Blue Arrow Sport“, o trečioji – „Slalomo akademijos“ komanda.
Sekantis „H2AUTO“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato etapas keliasi į Druskininkus, kur kovai dėl čempionato taškų dalyviai rinksis rugsėjo 15 dieną. Finalinis etapas ir sezono pabaiga įvyks Kazlų Rūdoje rugsėjo 30 dieną.
Visus čempionato rezultatus bei pilną varžybų kalendorių galima rasti Lietuvos automobilių sporto federacijos puslapyje www.lasf.lt.