Giedrė Sankauskaitė
Lyginant su atitinkamu pernai metų laikotarpiu pirkėjų srautai Vilniaus „Akropolyje” išaugo iki 5 proc. Pagrindinė šio augimo priežastis – prekybos ir pramogų centre atidarytos naujos parduotuvės ir iš esmės atnaujintas antrasis Vilniaus „Akropolio“ aukštas. Taip portalui Ekonomika.lt sakė bendrovės „Akropolis LT” Nuomos skyriaus vadovė Virginija Semsienė.
Pasak jos, vien rugpjūtį buvo atidaryta 10 arba iki tol „Akropolyje” nebuvusių, arba naujausias koncepcijas pristatančių populiarių prekių ženklų parduotuvių.
Šių metų rugpjūčio pabaigoje Vilniaus „Akropolyje“ atsidarė pirmoji Lietuvoje H&M parduotuvė. Taip pat atsinaujino „Mexx” ir „Pull and Bear” drabužių parduotuvės. Duris atvėrė ir didžiausias Baltijos šalyse knygynas – „Pegaso” knygų namai, „Winnersport” parduotuvė.
Atsinaujino absoliuti dauguma
Kaip teigė V. Semsienė, H&M parduotuvės atidarymui Vilniaus „Akropolyje“ ruošėsi absoliuti dauguma prekybos centre esančių drabužių parduotuvių.
Pasak jos, parduotuvių atsinaujinimas vyko ištisus metus.
„Šie pokyčiai vyko praktiškai nuo praėjusių metų rudens, todėl jie gal buvo ne taip pastebimi, kaip rugpjūčio atsinaujinimas, – kalbėjo prekybos centro nuomos skyriaus vadovė. – Tačiau kiekvienas jų prisidėjo prie bendro pirkėjų srauto augimo“.
Vis dėlto, V. Semsienės teigimu, daryti esmines išvadas – dar anksti. Pirkėjų įpročiai, preferencijos nusistovi per 3 – 5 mėnesius.