Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas spalį teigė, jog lėktuvo avariją lėmė atsitiktinumas.
Nelaimė įvyko šių metų spalio 21 d. Prienų rajone esančiame Pociūnų aerodrome, kai austrų gamybos dvimotoris lėktuvas „Diamond“ užkabino mechaninio prietaiso trosą, kuris išsviedžia sklandytuvus į orą.
H. Grušnys, pilotavęs savo lėktuvą, prašė leidimo jį nutupdyti. Pilotui leidimas buvo duotas, tačiau esą jis buvo perspėtas, kad nusileidimo kryptimi veikia sklandytuvo išvilkimo mechanizmas ir tuo metu į orą yra išsviedžiamas sklandytuvas, todėl pilotui liepta neriedėti iki tūpimo tako pabaigos, o sustoti arčiau.
Tuomet esą pilotas patvirtino supratęs nurodymus. Tačiau H. Grušnys, užuot galutinai nutupdęs lėktuvą, vėl pakėlė jį į orą. Apie 50-60 metrų aukštyje lėktuvas kliudė bekrentantį sklandytuvo trosą, kuris buvo vyniojamas atgal į mechanizmą.
Krentantis trosas susidūrė su lėktuvu ir nurėžė jo sparną. Nepilotuojamas lėktuvas rėžėsi į žemę. Lėktuve verslininkas buvo vienas.
45 m. H. Grušnys 1989 m. kartu su partneriu įsteigė pirmąją komercinę radijo stotį Lietuvoje „M-1“. Jis buvo šios stoties, taip pat dar kelių komercinių radijo stočių savininkas.
REKLAMA