Lietuvos gyvūnų globos draugiją papiktino antros pagal dydį Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovės "Bitė GSM" reklama, kurioje pavaizduotos už ausų laikomos triušės. Šioje reklamoje bendrovė siūlo Suomijos gamintojo "Nokia" seno modelio mobilųjį telefoną pakeisti nauju.
"Tokias reklamas mato šimtai tūkstančių žmonių ir jiems sudaromas įspūdis, kad šitaip laikyti, kilnoti ar nešti triušius yra normalu ir priimtina", - teigiama "Bitei" bei "Nokia" išsiųstame Lietuvos gyvūnų globos draugijos pranešime.
Pasak pranešimo, triušius keliant ir laikant už ausų, jiems skauda, o gyvūno kojoms nesiremiant į kietą pagrindą, gali lūžti stuburas.
Gyvūnų mylėtojai taip pat pažymi, kad didžiausios pasaulio mobiliojo ryšio telefonų gamybos bendrovės "Nokia" etikos kodekse nurodyta, jog bendrovė atsiriboja nuo gyvūnų teisėmis piktnaudžiaujančių partnerių.
"Bitės" ketvirtadienį išplatintame pranešime tvirtinama, kad minėta reklama buvo kuriama iš triušių augintojų gavus daugybę instrukcijų, kaip su jais elgtis, o vos kelias akimirkas filmuoti gyvūnėliai sau ir savo bičiuliams užsidirbo pašarui mažiausiai mėnesiui į priekį.
"Mums patinka originalios ir šmaikščios idėjos, o ši reklama, manau, pralinksmins ne vieną. Svarstome galimybę ateityje pratęsti bendradarbiavimą su tiesiog puikiai pasirodžiusiomis triušėmis iš Zujūnų", - sakė "Bitės" Rinkodaros komunikavimo skyriaus vadovas Ernestas Skeberis.
"Bitės" teigimu, triušės po filmavimo jaučiasi puikiai.
Reklamą pagal agentūros "Astos dizainas McCann - Erickson Vilnius" scenarijų sukūrė reklamos gamybos studija "Idee Fix".
"Bitė" yra viena iš didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje. Bendrovės abonentų skaičius pernai išaugo 56,5 proc. iki 485 tūkst., o pajamos - 50,6 proc. iki 351 mln. litų.
BNS