Šiandien prasideda naujo kelio informacinio stendo, skatinsiančio vairuotojus valdyti savo pyktį šalies keliuose rinkimai. Gyventojų favoritu išrinktas ženklas bus įrengiamas kelių vietose, kuriose dėl tam tikrų eismo sąlygų yra didesnė pykčio protrūkių tikimybė, ir skatins vairuotojus važiuoti be pykčio, ramiai ir draugiškai. Informacinio stendo rinkimai – tai „Lietuvos draudimo“ kartu su Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija organizuojamos socialinės kampanijos „Nulis pykčio“ dalis.
„Prasidėjusi akcija „Nulis pykčio“ atkreipė dėmesį į kasdien pasitaikančias situacijas, kai dėl emocijų nevaldymo, tam tikros nepalankios aplinkos, vairuotojai patenka į pavojingas situacijas ir rizikuoja tapti eismo įvykių dalyviais. Šiandien norime pakviesti šalies gyventojus aktyviai prisidėti ir balsuoti už jiems patikusį informacinio stendo dizainą, kuris skatintų eismo dalyvius būti ramesniais už vairo. Nors Lietuvoje nėra oficialios statistikos, kiek avarijų įvyksta dėl pykčio protrūkių, aplinkui nuolat girdime ir pastebime incidentus, kivirčus ar užpuolimus, kurie kyla dėl vairuotojų agresyvumo. Todėl siekdami mažinti vairuotojų patiriamas neigiamas emocijas kelyje, kviečiame visuomenę nuspręsti, kuris informacinis stendas padėtų numalšinti kylančias pykčio bangas“, – sako Raimondas Geleževičius, „Nulis pykčio“ kampanijos ambasadorius, „Lietuvos draudimo“ Valdybos narys.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojo Egidijaus Skrodenio, naujas informacinis kelio stendas ir kiti „Nulis pykčio“ projekte numatyti veiksmai yra svarbūs įgyvendinant Lietuvos kelių saugaus eismo strategiją. „Turime tikslą mažinti avarijų, ypač tokių, kuriose nukenčia žmonės, skaičių šalies keliuose. Tikime, kad naujas informacinis stendas prisidės prie šio tikslo įgyvendinimo, nes paskatins vairuotojus važiuoti ramiau, draugiškiau elgtis su kitais eismo dalyviais ir valdyti neigiamas emocijas“, – teigė ekspertas.
Informacinio stendo dizaino konkurse dalyvavo 12 savo srities profesionalų, kurie konkursui pateikė 31 dizaino darbą. Iš visų pateiktų darbų bendrovės „Lietuvos draudimas“, Susisiekimo ministerijos ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovų komisija išrinko 6 dizaino sprendimus. Nuo rugsėjo 10 d. šių dizainerių sukurti dizaino darbai yra pateikti viešam visuomenės svarstymui.
Balsuoti už labiausiai patikusį informacinio stendo dizainą visuomenės atstovai gali iki spalio 8 dienos „Lietuvos draudimo“ socialinio tinklo „Facebook“ specialioje aplikacijoje arba nurodydami savo favoritą el. paštu [email protected]. Iš 6-ių gyventojams pateiktų stendų bus išrinktas vienas laimėtojas, kuris bus įrengiamas pavojingesnėse kelio vietose. Pirmasis projekto „Nulis pykčio“ informacinis stendas bus pastatytas užmiesčio kelyje.
Prieš pradedant „Nulis pykčio“ kampaniją „Lietuvos draudimas“ atliko išsamų vairuotojų tyrimą. Jis atskleidė, kad 95 proc. Lietuvos vairuotojų yra susidūrę su pykčiu keliuose ir bent kartais patiria neigiamų emocijų. Pykčio lygį šalies keliuose vairuotojai vertina kaip aukštesnį nei vidutinį – 6,6 balo iš 10 maksimalių. Be to, tyrimo duomenys parodė, kad 61 proc. vairuotojų vienaip ar kitaip sureaguoja į kitų vairuotojų demonstruojamą pyktį.
„Lietuvos draudimas“ yra pirmaujanti šalies ne gyvybės draudimo bendrovė, savo paslaugas teikianti daugiau nei pusei milijono privačių ir verslo klientų ir per metus atlyginanti klientams žalų už beveik 200 mln. litų. Klientais kasdien rūpinasi daugiau nei 1100 „Lietuvos draudimo darbuotojų. „Lietuvos draudimas“ pripažintas „Geriausiu darbdaviu‘2012“ ir išrinktas į geriausių Vidurio ir Rytų Europos darbdavių dešimtuką. „Lietuvos draudimas“ priklauso vienai didžiausių pasaulio draudimo grupių RSA, kuri savo filialus turi 33 šalyse ir aptarnauja daugiau kaip 20 mln. klientų iš 150 pasaulio šalių. Įkurtas prieš 300 metų, RSA yra didžiausią patirtį turintis draudimo aljansas ir vienas iš pripažintų pasaulio draudimo rinkos vizionierių.