Europos Le Mano čempionatas vyksta geriausiose ir įdomiausiose Europos trasose. Paprašėme lenktynių naujoką sudaryti jų reitingą:
„1 vieta. Spa, Belgijoje. Nepaprastai sudėtinga, neatleidžianti net menkiausios klaidos. Ilgų distancijų lenktynėse svarbus ne vieno rato įveikimo laikas, bet sugebėjimas tempą išlaikyti ilgai. Man pavyko, bet Eau Rouge posūkio nesiryžau įveikti pilnai nuspaudęs akseleratorių. Atleisdavau apie 20% dėl saugumo ir kad automobilis būtų stabilesnis to kalno viršūnėje.
2 vieta. Monza, Italijoje. Greičio šventovė. Taip ją vadina lenktynių gerbėjai. Ir jie teisūs. Vidutinis rato įveikimo greitis siekia beveik 200 km/h. Asfaltas nelygus, kartais nuo kratymo net vaizdas akyse liejasi. Sudėtingiausi man buvo abu Lesmo posūkiai. O legendiniai Ascari ir Parabolica – tiesiog užveda.
3-4 vietos. Silverstone Didžiojoje Britanijoje ir Algarve Portugalijoje. Britų trasa – mega kompleksas. Nieko panašaus Europoje nesu matęs. Tai didžiulis verslo ir technologijų centras, kuriame galima lenktyniauti. Aišku, labiausiai sužavėjo Maggots- Becketts posūkių kompleksas. Tai šios trasos ir pasaulio lenktynių perlas. Algarvė kitokia, bet ne mažiau įdomi. Labai dideli aukščių skirtumai, yra aklų posūkių, kuriuos turi įveikti tik pasitelkęs atmintį ir nuojautą.
5 vieta. Barselona, Ispanijoje. Penkta vieta nereiškia, kad Barselonoje neįdomu. Dar ir kaip įdomu. Daug pakilimų ir nusileidimų, daug šoninės jėgos, o ir trasos atitvarai visai šalia. Čia aš pirmą kartą pasivažinėjau per žvyrą, čia mane taranavo varžovas, čia aplenkiau iš karto tris kolegas pirmame trasos posūkyje.
6 vieta. Paul Ricard, Prancūzijoje. Tai buvo mano pirmosios lenktynės Europos Le Mano čempionate. Prisiminsiu jas visą gyvenimą, bet trasa nepaliko didelio įspūdžio. Ji tiesiog per daug saugi! Didžiuliai asfalto laukai šalia trajektorijos atleidžia daug klaidų. Treniruotėje 250 km/h greičiu užvažiavau ant kliūties, pakilau į orą ir nieko! Nuvažiavau toliau. Beje, čia pasiekiau savo greičio rekordą – 297 km/h.
Europos Le Mano lenktynės prasidės penktadienio treniruotėmis, šeštadienį vyks kvalifikacija, o sekmadienį startuos 4 valandų trukmės lenktynės. Rezultatus ir tiesioginę transliaciją galima stebėti
www.europeanlemansseries.com
Finaliniame Europos Le Mano Serijos (ELMS) etape Portugalijoje, Algarvės autodrome, šį savaitgalį paaiškės Europos Le Mano čempionato (ELMS) nugalėtojai. Šešiolikmetis G.Grinbergas jau nepretenduoja į čempionato nugalėtojo titulą, bet žada geriausią pasirodymą. „Norma M30 Nissan V8“ bolidą su komandos draugais Damiano Fioravanti ir Lorenzo Bontempelli pilotuojantis lietuvis tiki, kad pagaliau finišą pavyks pasiekti be nuotykių.
„Tai pirmas mano sezonas automobilių lenktynėse po 8 metų praleistų kartingo trasose. Ir pirmą kartą susiduriu su tokiu sėkmės trūkumu. Paul Ricard nuo podiumo mus skyrė tik 2 sekundės, Monzoje užsidegė stabdžiai, Barselonoje į mane įvažiavo varžovas, Silverstone sugedo variklis, Spa patekome į avariją. Nors visuomet kovojome dėl pirmos vietos, bet finiše rezultatas nedžiugino. Trečiadienį Algarvės trasoje vykusiuose testuose vėl buvome tarp lyderių, greičio yra ir jei nepadarysime kokios kvailystės, būsime pirmi. Algarvės trasa ypatinga, čia tiek aklų posūkių, kad turi važiuoti iš atminties, lyg būtum užsimerkęs. Gali būti, kad komanda man patikės startuoti kvalifikacijoje. Testuose pasitikrinau savo tempą su naujomis padangomis. Jei tai būtų buvusi tikra kvalifikacija, būčiau iškovojęs 4 vietą“,- po pirmojo trasos išbandymo sakė jaunasis lenktynininkas.
Finaliniame Europos Le Mano Serijos (ELMS) etape Portugalijoje, Algarvės autodrome, šį savaitgalį paaiškės Europos Le Mano čempionato (ELMS) nugalėtojai. Šešiolikmetis G.Grinbergas jau nepretenduoja į čempionato nugalėtojo titulą, bet žada geriausią pasirodymą. „Norma M30 Nissan V8“ bolidą su komandos draugais Damiano Fioravanti ir Lorenzo Bontempelli pilotuojantis lietuvis tiki, kad pagaliau finišą pavyks pasiekti be nuotykių.
„Tai pirmas mano sezonas automobilių lenktynėse po 8 metų praleistų kartingo trasose. Ir pirmą kartą susiduriu su tokiu sėkmės trūkumu. Paul Ricard nuo podiumo mus skyrė tik 2 sekundės, Monzoje užsidegė stabdžiai, Barselonoje į mane įvažiavo varžovas, Silverstone sugedo variklis, Spa patekome į avariją. Nors visuomet kovojome dėl pirmos vietos, bet finiše rezultatas nedžiugino. Trečiadienį Algarvės trasoje vykusiuose testuose vėl buvome tarp lyderių, greičio yra ir jei nepadarysime kokios kvailystės, būsime pirmi. Algarvės trasa ypatinga, čia tiek aklų posūkių, kad turi važiuoti iš atminties, lyg būtum užsimerkęs. Gali būti, kad komanda man patikės startuoti kvalifikacijoje. Testuose pasitikrinau savo tempą su naujomis padangomis. Jei tai būtų buvusi tikra kvalifikacija, būčiau iškovojęs 4 vietą“,- po pirmojo trasos išbandymo sakė jaunasis lenktynininkas.