Atnaujinus lenktynes tapo aišku, kad lietuvio komandai teko ne visai sėkmingas bilietas. Komandos, kurių lenktynininkai pasikeitė saugos automobilio fazės metu, pakilo į rikiuotės priekį. Tuo tarpu Gustas į automobilį sėdo lenktynėms vykstant pilnu tempu. Pasikeisti vairuotojų anksčiau nebuvo įmanoma, nes M.Kaprzyk, pagal lenktynių taisykles, turėjo važiuoti bent 45 minutes. Komanda vėl nukrito net į 8 vietą.
„Finalinę lenktynių dalį pradėjau visiškai šlapioje trasoje. Per lietų man patinka važiuoti ir galiu būti labai greitas. Iškart pavyko aplenkti kelis varžovus“, – lenktynių įspūdžiais dalinasi Gustas Grinbergas.
„Austrijos trasa labai greitai išdžiūva, todėl su lietui skirtomis padangomis lenktynių pabaigoje nebuvo lengva. Kova dėl penktos vietos buvo pati sunkiausia ir truko kelis ratus. Atvažiuojant į 4 posūkį pamačiau, kad varžovas ankstokai stabdo ir nėriau į vidų. Po to teko gintis nuo labai greito ir patyrusio „United Autosport“ lenktynininko Wayne Boyd. Jis tai prisivydavo, tai atitoldavo“, – įsimintiną momentą pasakoja lenktynininkas.
„Pačioje lenktynių pabaigoje vėl pradėjo lyti. Buvau geriau išsaugojęs padangas ir pavyko gana stipriai atitrūkti nuo persekiotojo. Labai džiaugiuosi sugrįžimu į ELMS, esu tikrai patenkintas savo pasirodymu. Žinoma, skauda, kad šįkart tik šalia podiumo teko pastovėti, bet lenktynės buvo labai įtemptos ir gražios“, – po finišo kalbėjo G.Grinbergas.
4 valandų ELMS lenktynėse LMP2 kategorijoje nugalėjo „Team WRT“, kurios vienas iš lenktynininkų yra „Formulės 1“ ragavęs Robertas Kubica. LMP 3 kategorijoje triumfavo „Cool Racing“, GTE – „AF Corse“ su Ferrari 488 GTE Evo. Iš viso lenktynėse startavo 41 automobilis.