„Bet didžiausia problema buvo ta, kad negalėjau su naujomis padangomis patikrinti realaus automobilio greičio. Pirmą kartą su naujomis padangomis sugebėjau pravažiuoti tik 2 ratus. Dėl kitų automobilių avarijos, trasoje buvo iškeltos raudonos vėliavos ir reikėjo labai sulėtėti. Tas pats atsitiko, kai su antru naujų padangų komplektu išvažiavau treniruotės pabaigoje. Žinau, kad automobilis dar nekonkurencingas, bet tikiu, kad komanda jį patobulins iki 4 valandų lenktynių starto. Jie profesionalai, mano lenktynių inžinierius dirbo su gamykline Lexus komanda. Taigi, viskas bus gerai“, – po treniruotės pasakojo Gustas Grinbergas.
G.Grinbergas su komandos draugais pilotuoja „Ligier JS P320“ automobilį, kurio „Nissan“ variklis pasiekia 455 AG. Maksimalus automobilio greitis „Paul Ricard“ trasoje viršys 300 km/val.
Penktadienį vyks treniruotės, o 4 valandų lenktynės startuos šeštadienį 19.30 val. Lietuvos laiku.
Į Europos Le Mans čempionatą netikėtai sugrįžęs Gustas Grinbergas po pirmosios treniruočių dienos „Paul Ricard“ trasoje Prancūzijoje buvo geros nuotaikos. Septyniolikmetis vilnietis buvo greičiausias „BHK Motorsport“ komandos pilotas ir, tikėtina, kad bus pasirinktas startuoti šeštadienį vyksiančioje kvalifikacijoje.
„Diena buvo sunki, bet aš laimingas, vėl grįžęs prie LMP3 automobilio vairo. Pirmojoje treniruotėje automobilis buvo labai nesubalansuotas. Po savo pirmojo rato, net sugrįžau į boksus. Galvojau, kad ratas ne iki galo prisuktas. Antrai treniruotei komanda padarė daug pakeitimų, bet sankabos keitimas iš mūsų atėmė valandą laiko trasoje. Su beveik 200 km jau pravažiavusiomis padangomis buvau keliomis šimtosiomis greitesnis už komandos draugą L.Veglia“, – pasakoja lietuvis.
Į Europos Le Mans čempionatą netikėtai sugrįžęs Gustas Grinbergas po pirmosios treniruočių dienos „Paul Ricard“ trasoje Prancūzijoje buvo geros nuotaikos. Septyniolikmetis vilnietis buvo greičiausias „BHK Motorsport“ komandos pilotas ir, tikėtina, kad bus pasirinktas startuoti šeštadienį vyksiančioje kvalifikacijoje.
„Diena buvo sunki, bet aš laimingas, vėl grįžęs prie LMP3 automobilio vairo. Pirmojoje treniruotėje automobilis buvo labai nesubalansuotas. Po savo pirmojo rato, net sugrįžau į boksus. Galvojau, kad ratas ne iki galo prisuktas. Antrai treniruotei komanda padarė daug pakeitimų, bet sankabos keitimas iš mūsų atėmė valandą laiko trasoje. Su beveik 200 km jau pravažiavusiomis padangomis buvau keliomis šimtosiomis greitesnis už komandos draugą L.Veglia“, – pasakoja lietuvis.