Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Trečiadienio popietė Vilniaus senamiestyje – dešimtys superautomobilių, dvigubai tiek žvaigždžių, tūkstančiai prie tvorų prilipusių miestiečių ir ant ant stulpo užsilipęs mojuojantis Davidas Hasselhofas. Įspūdingas trečiadienis. Dėka „Gumball 3000” ralio dalyvių.
Milijonieriu ralis
„Gumball 3000” ralio vizito organizatoriai „Fast Lap” net patys apstulbo Vilniuje išvydę tokią minią smalsuolių, metusių trečiadienio darbus ir atvykusius į Rotušės aikštę. Sutiko ir „Gumball 3000” personalas. Pasak jų, tiek žmonių nebuvo nei Rygoje, nei Sankt Peterburge, nei Stokholme. Tik Kopenhagoje ir Taline susirinkusi žmonių minia savo kiekiu galėjo prilygti vilniečiams.
O pažiūrėti tikrai buvo į ką – superautomobiliai, žvaigždės, didelis galingų variklių garsas. Visi iki vieno dayviai džiaugėsi svetingu priėmimu ir gyrė Vilnių. Nors vizito būta labai trumpo – dalyviai tik papietavo ir iškeliavo į Varšuvą – Vilniaus stotelės organizatoriams pavyko gerai pristatyti mūsų gražų miestą.
„Po ilgos kelionės dalyviai gyrė ir gerus lietuviškus kelius, skanų maistą „Stiklių” restorane, ir – ypač – didelę Rotušės aikštėje susirinkusią minią, kuri aplodismentais sutiko kiekvieną ralio dalyvį. Ypač vilniečiams patiko „gelbėtojo” Davido Husselhofo entuziastingas bendravimas su gerbėjais.”, – pasakoja „Fast Lap” organizatorius Giedrius Čenkus.
Didelis šurmulys padarė įspūdį net ir daug mačiusiai hip hopo žvaigždė Eve. Tiesa, atvyko ji pačiu blogiausiu metu – su pirmu lietumi. Bet toks oras šių metų „Gumball 3000” ralį lydi nuo pat Helsinkio.
„Mes jau spėjome prie jo priprasti. Eilinį kartą girdžiu pasakojimus apie saulę, karštį ir gerą orą. Gal čia mes tempiam lietaus debesį iš paskos…”, – pasakojo drauge su ralio organizatoriumi Maximillianu Cooperiu ekipaže važiuojanti žvaigždė.
Svečius priėmė meras
Lygiai prieš penkiolika metų šio ralio formatą sugalvojusį Maximillianą Cooperį Vilniuje pasitiko šio miesto vadovas – meras Artūras Zuokas. M.Cooperis iškart pakvietė merą prisijungti kitų metų raliui. Jis sakė, kad „Gumball 3000” ralyje yra važiavę kitų miestų merai, būtų smagu, jei važiuotų ir Vilniaus. Tokios galimybės Artūras Zuokas tikrai neatmetė.
A.Zuokas ir M.Cooperis greitai rado bendrą kalbą, diskutavo apie superautomobilius, patį „Gumball 3000” ralį ir jo dalyvius. Britas merui papasakojo, kad nepaisant fakto, jog šis ralis yra vienas didelis vakarėlis, nemažai pinigų surenkama ir jo įkurtam labdaros fondui „Gumball 3000 Foundation”, kuris padeda jauniems menininkams siekti savo tikslų.
„Vilnius – puiki vieta dideliems tarptautiniams renginiams. Tikiuosi, kad kitą kartą ralio dalyviams mūsų sostinė bus ne tik tarpinė stotelė, bet jie apsistos ilgesniam laikui, pamatys daugiau mūsų miesto”, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
M.Cooperis užsiminė, kad rimtai svarstys Vilnių įtraukti į kitų metų maršrutą ir ne trumpu sustojimu, o pilna stotele – su nakvyne, vakarėliu ir proga miestiečiams ilgiau paganyti į superautomobilius.
Superautomobiliai
Automobiliai - nuo kurio čia pradėti… Gal nuo vienetinio „Team Galag TG1” superautomobilio, sukonstruoto ne paties lėčiausio pasaulyje „Nissan GT-R” pagrindu? Ar nuo trijų identiškų „McLaren 12C” kabrioletų? Ne, pradėkime nuo automobilio, kurio vilniečiai neišvydo.
Tai „Batman Tumbler” automobilis, kurį komanda pasigamino specialiai „Gumball 3000” fiestai. Šis rankų darbo sudėtingas agregatas neatlaikė ilgos kelionės ir Rygą pasiekė ant pagalbos automobilio priekabos, ant kurios ir tęsia kelionę į Monaką. Beje, mūsų bičiuliai šį pagalbos automobilį su technikos šedevru pastebėjo Kaune. Vadinasi, Lietuvoje jis buvo ir „Gumball 3000” ralio blizgėsi skleidė kauniečiams.
Na, bet pažiūrėti tikrai buvo į ką. Dauguma automobilių apklijuoti komufliažu – tokia šių metų ralio tema. Ir „Gumball 3000” karavanas su „sukarintais” superautomobiliais atrodė tiesiog puikiai!
Karinės spalvos motyvai vienodai tiko ryškiai raudoniems „Ferrari”, juodiems „Porsche” ar baltiems „Lamborghini”. Nekalbant apie „Land Rover Defender” trijulę, kuriais „Twisted” komanda lekia į ralio finišą. Tai ne paprasti „Defender” visureigiai – tai galingesnės, išvaizdesnės ir greitesnės legendinio britiško automobilio versijos.
Vilniečiai plojimais pasitiko vieną vienintelį pasaulyje „Audi” superautomobilį, kuris primena Le Mano 24 valandų lenktynėms gaminamus R10 bolidus. Į Lietuvos sostinę užsuko ir itin retas „Mercedes-Benz SLR Stirling Moss” – jų pagaminta vos kelios dešimtys. Be galimybės užsidaryti stogą „The Flying Duchman” komanda nekreipia dėmesio į lietų ir siekia užsibrėžto tikslo – Monako.
Ten pat skuba ir unikalus „Rally Fighter” automobilis, pagamintas Jungtinėse Valstijose. Nesuprasi – ar tai visureigis, ar sportinis kupė automobilis. Toks jo ir tikslas – būti unikaliu, nesuprantamu ir įsimintinu. Būtent tokiems keistuoliams „Gumball 3000” yra puiki vieta atsiskleisti.
Atsisveikinę su vilniečiais, „Gumball 3000” ralio dalyviai tęsia kelionę savo tikslo link. Šiandien visi nakvos Varšuvoje, o dar po keleto sustojimų pasieks Monaką, kur visi stebės „Formulės-1” lenktynes.
Kitų metų ralio maršrutas dar nėra žinomas, bet „Fast Lap” komanda ir Vilniaus miesto savivaldybė dės visas pastangas, kad jis užsuktų ir į Vilnių.
Trečiadienio popietė Vilniaus senamiestyje – dešimtys superautomobilių, dvigubai tiek žvaigždžių, tūkstančiai prie tvorų prilipusių miestiečių ir ant ant stulpo užsilipęs mojuojantis Davidas Hasselhofas. Įspūdingas trečiadienis. Dėka „Gumball 3000” ralio dalyvių.
Milijonieriu ralis
„Gumball 3000” ralio vizito organizatoriai „Fast Lap” net patys apstulbo Vilniuje išvydę tokią minią smalsuolių, metusių trečiadienio darbus ir atvykusius į Rotušės aikštę. Sutiko ir „Gumball 3000” personalas. Pasak jų, tiek žmonių nebuvo nei Rygoje, nei Sankt Peterburge, nei Stokholme. Tik Kopenhagoje ir Taline susirinkusi žmonių minia savo kiekiu galėjo prilygti vilniečiams.
O pažiūrėti tikrai buvo į ką – superautomobiliai, žvaigždės, didelis galingų variklių garsas. Visi iki vieno dayviai džiaugėsi svetingu priėmimu ir gyrė Vilnių. Nors vizito būta labai trumpo – dalyviai tik papietavo ir iškeliavo į Varšuvą – Vilniaus stotelės organizatoriams pavyko gerai pristatyti mūsų gražų miestą.
„Po ilgos kelionės dalyviai gyrė ir gerus lietuviškus kelius, skanų maistą „Stiklių” restorane, ir – ypač – didelę Rotušės aikštėje susirinkusią minią, kuri aplodismentais sutiko kiekvieną ralio dalyvį. Ypač vilniečiams patiko „gelbėtojo” Davido Husselhofo entuziastingas bendravimas su gerbėjais.”, – pasakoja „Fast Lap” organizatorius Giedrius Čenkus.
Didelis šurmulys padarė įspūdį net ir daug mačiusiai hip hopo žvaigždė Eve. Tiesa, atvyko ji pačiu blogiausiu metu – su pirmu lietumi. Bet toks oras šių metų „Gumball 3000” ralį lydi nuo pat Helsinkio.
„Mes jau spėjome prie jo priprasti. Eilinį kartą girdžiu pasakojimus apie saulę, karštį ir gerą orą. Gal čia mes tempiam lietaus debesį iš paskos…”, – pasakojo drauge su ralio organizatoriumi Maximillianu Cooperiu ekipaže važiuojanti žvaigždė.
Svečius priėmė meras
Lygiai prieš penkiolika metų šio ralio formatą sugalvojusį Maximillianą Cooperį Vilniuje pasitiko šio miesto vadovas – meras Artūras Zuokas. M.Cooperis iškart pakvietė merą prisijungti kitų metų raliui. Jis sakė, kad „Gumball 3000” ralyje yra važiavę kitų miestų merai, būtų smagu, jei važiuotų ir Vilniaus. Tokios galimybės Artūras Zuokas tikrai neatmetė.
A.Zuokas ir M.Cooperis greitai rado bendrą kalbą, diskutavo apie superautomobilius, patį „Gumball 3000” ralį ir jo dalyvius. Britas merui papasakojo, kad nepaisant fakto, jog šis ralis yra vienas didelis vakarėlis, nemažai pinigų surenkama ir jo įkurtam labdaros fondui „Gumball 3000 Foundation”, kuris padeda jauniems menininkams siekti savo tikslų.
„Vilnius – puiki vieta dideliems tarptautiniams renginiams. Tikiuosi, kad kitą kartą ralio dalyviams mūsų sostinė bus ne tik tarpinė stotelė, bet jie apsistos ilgesniam laikui, pamatys daugiau mūsų miesto”, – sakė Vilniaus meras Artūras Zuokas.
M.Cooperis užsiminė, kad rimtai svarstys Vilnių įtraukti į kitų metų maršrutą ir ne trumpu sustojimu, o pilna stotele – su nakvyne, vakarėliu ir proga miestiečiams ilgiau paganyti į superautomobilius.
Superautomobiliai
Automobiliai - nuo kurio čia pradėti… Gal nuo vienetinio „Team Galag TG1” superautomobilio, sukonstruoto ne paties lėčiausio pasaulyje „Nissan GT-R” pagrindu? Ar nuo trijų identiškų „McLaren 12C” kabrioletų? Ne, pradėkime nuo automobilio, kurio vilniečiai neišvydo.
Tai „Batman Tumbler” automobilis, kurį komanda pasigamino specialiai „Gumball 3000” fiestai. Šis rankų darbo sudėtingas agregatas neatlaikė ilgos kelionės ir Rygą pasiekė ant pagalbos automobilio priekabos, ant kurios ir tęsia kelionę į Monaką. Beje, mūsų bičiuliai šį pagalbos automobilį su technikos šedevru pastebėjo Kaune. Vadinasi, Lietuvoje jis buvo ir „Gumball 3000” ralio blizgėsi skleidė kauniečiams.
Na, bet pažiūrėti tikrai buvo į ką. Dauguma automobilių apklijuoti komufliažu – tokia šių metų ralio tema. Ir „Gumball 3000” karavanas su „sukarintais” superautomobiliais atrodė tiesiog puikiai!
Karinės spalvos motyvai vienodai tiko ryškiai raudoniems „Ferrari”, juodiems „Porsche” ar baltiems „Lamborghini”. Nekalbant apie „Land Rover Defender” trijulę, kuriais „Twisted” komanda lekia į ralio finišą. Tai ne paprasti „Defender” visureigiai – tai galingesnės, išvaizdesnės ir greitesnės legendinio britiško automobilio versijos.
Vilniečiai plojimais pasitiko vieną vienintelį pasaulyje „Audi” superautomobilį, kuris primena Le Mano 24 valandų lenktynėms gaminamus R10 bolidus. Į Lietuvos sostinę užsuko ir itin retas „Mercedes-Benz SLR Stirling Moss” – jų pagaminta vos kelios dešimtys. Be galimybės užsidaryti stogą „The Flying Duchman” komanda nekreipia dėmesio į lietų ir siekia užsibrėžto tikslo – Monako.
Ten pat skuba ir unikalus „Rally Fighter” automobilis, pagamintas Jungtinėse Valstijose. Nesuprasi – ar tai visureigis, ar sportinis kupė automobilis. Toks jo ir tikslas – būti unikaliu, nesuprantamu ir įsimintinu. Būtent tokiems keistuoliams „Gumball 3000” yra puiki vieta atsiskleisti.
Atsisveikinę su vilniečiais, „Gumball 3000” ralio dalyviai tęsia kelionę savo tikslo link. Šiandien visi nakvos Varšuvoje, o dar po keleto sustojimų pasieks Monaką, kur visi stebės „Formulės-1” lenktynes.
Kitų metų ralio maršrutas dar nėra žinomas, bet „Fast Lap” komanda ir Vilniaus miesto savivaldybė dės visas pastangas, kad jis užsuktų ir į Vilnių.