• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Likus dviem savaitėms iki festivalio, „Mados infekcijos“ suburti grožio specialistai šeštadienį įsikūrė prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. Šeštą kartą įvykusioje „Grožio infekcijoje“ pristatytas specialiai festivaliui sukurtas makiažas, žiemos ir pavasario grožio tendencijos, o lankytojos pirmą kartą galėjo pasitikrinti visažo įgūdžius, pabandyti atpažinti parfumerijos kvapų sudėtis ir sudalyvauti atviroje fotomodelio atrankoje.

Likus dviem savaitėms iki festivalio, „Mados infekcijos“ suburti grožio specialistai šeštadienį įsikūrė prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. Šeštą kartą įvykusioje „Grožio infekcijoje“ pristatytas specialiai festivaliui sukurtas makiažas, žiemos ir pavasario grožio tendencijos, o lankytojos pirmą kartą galėjo pasitikrinti visažo įgūdžius, pabandyti atpažinti parfumerijos kvapų sudėtis ir sudalyvauti atviroje fotomodelio atrankoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak „Mados infekcijos“ prodiuserės Renatos Mikailionytės, „Grožio infekcijos“ lankytojos kaip niekada anksčiau galėjo tiesiogiai įsitraukti į grožio šventės sūkurį. „Šį kartą pateikėme net keletą naujovių. Norime, kad „Grožio infekcijoje“ neliktų stebėtojų, todėl kvietėme aktyviai dalyvauti mūsų atrakcijose. Svarbu tai, kad nė viena, apsilankiusi „Grožio infekcijoje“, neišėjo iš jos tuščiomis rankomis – turėjome labai daug dovanų“, – šypsojosi R. Mikailionytė.

REKLAMA

Be to, prestižinei kirpėjų asociacijai „Haute Coiffure Française“ priklausantys meistrai „Expert“ „Grožio infekcijoje“ pristatė šiemet Paryžiuje geriausių pasaulio profesionalų sukurtas šukuosenas. Jas demonstravo visuomenėje žinomi žmonės: Egidijus Rainys, Lilija Larionova, Nelė Saviščenko, Aistė Pilvelytė ir Eglė Jackaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Fotomodelių konkursas ir makiažo tendencijos

Grožio šventėje „Mados infekcija“ vizažistų komandos vadovė, „Maybelline New York“ atstovė Laura Kreivytė žiūrovų akivaizdoje sukūrė specialiai festivaliui ruošiamą makiažą, taip pat žiemos ir pavasario tendencijas atspindintį makiažą skirtingų tipažų moterims.

Neliko pamirštos ir visos „Grožio infekcijos“ lankytojos. Vizažo specialistai teikė konsultacijas praktiniais klausimais, parinko tinkamas veido gražinimo priemones, siūlė naujus įvaizdžius. Su naujausiomis grožio tendencijomis renginio lankytojus nemokamai supažindino tarptautinės kosmetikos bendrovės ir jų konsultantai: „L'Occitane“ prekės ženklo, „Eurokos“, „Kosmados“, „Kristianos“, „Nimfali“ ir „Rituals“ atstovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dar viena „Grožio infekcijos“ naujovė – „Perwoll“ organizuojamas neprofesionalių fotomodelių konkursas. Jo nugalėtojos, surinkusios daugiausia balsų internete, vyks į profesionalią fotosesiją Rygoje, o meniškos nuotraukos pateks į limituoto tiražo „Perwoll“ kalendorių.

Makiažo duetų konkursas ir kvapų degustacija

Pasitikrinti įgūdžius „Grožio infekcijos“ dalyvės galėjo pirmą kartą rengiamame duetų makiažo konkurse. Burtų keliu atrinktos merginų poros iš pateiktų grožio priemonių turėjo parinkti tinkamiausias ir viena kitai sukurti tobulą makiažą. Kaip tai sekėsi padaryti vertins „Maybelline New York“ ekspertų komanda, o renginio pabaigoje  išrinkta sėkmingiausia pora.

REKLAMA

Akloje kvapų degustacijoje „Grožio infekcijos“ lankytojai galėjo pasitikrinti uoslės aštrumą. Čia reikėjo atpažinti parfumerijos kvapus, o juos įvardiję tiksliausiai apdovanoti kvapniais prizais.

„Mados infekcija“ šiemet įvyks lapkričio 9-10 d. Šiuolaikinio meno centre Vilniuje. Keturioliktą kartą rengiamame festivalyje bus pristatyta 14 kolekcijų: devynias iš jų pristatys dizainerės iš Lietuvos, penkias – svečiai iš Danijos, Vokietijos, Rusijos ir Prancūzijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų