Organizacija, aršiai kovojanti už pasaulinį gamtos išsaugojimą, pasekė kitų rinkodaros specialistų pėdomis savo naujajai reklamai pasirinkdama žymią garsaus žmogaus kalbą. Šįsyk „Greenpeace“ reklaminiu veidu tapo legendinis JAV prezidentas Johnas F. Kennedis, su kuriuo, beje, dažnai lyginamas ir naujai išrinktas šios šalies vadovas Barackas Obama.
„Greenpeace“ reklamoje rodoma viena žymiausių Johno F. Kennedy kalbų, kurioje jis perspėja pasaulį apie globalinio atšilimo grėsmę. „Kai žmogus pirmą kartą išsilaipino mėnulyje, tuomet jis gynė savo kartą. Tuo tarpu artėjant naujam tūkstantmečiui mes susiduriame su didesniu pavojumi – klimato atšilimas kelia žmonijai grėsmę kiekvieną dieną.
Reklamą tinklalapio „YouTube“ lankytojai jau peržiūrėjo daugiau kaip 60 tūkst. kartų. Tačiau, anot „Greenpeace“ rinkodaros agentūros, tai tik pradžia – pagrindinė kampanija dar neprasidėjo.
Nors ji ir neprasidėjo, šis „Greenpeace“ žingsnis neliko neįvertintas pasaulinės rinkodaros bendruomenės. „Naujosios reklamos sėkmė priklausys nuo to, ką žmonės apskritai galvoja apie „Greenpeace“. Jei jiems ši organizacija patinka, patiks ir reklama, tuo tarpu tie, kurie nemėgsta „Greenpeace“ ir jos veiklos galvos, kad eilinį kartą žalieji nuėjo per toli“, - sakė rinkodaros konsultantas Simonas Sinekas.