(nuotr. Valdas Čičinskas)
Šiemet surengtų pirmenybių metu, „Subaru Klubo“ atstovai vieningai sutarė, jog varžybose dalyvaujantys dalyviai turi būti skirstomi ne pagal tai ar jie vairuoja „Subaru“ markės automobilį ar ne. Buvo nuspręsta, jog dalyviai bus skirstomi pagal varančiuosius ratus. Be to, taip pat buvo sukurta „Sport“ dalyvių klasė, kuri buvo skirta profesionaliai technikai, turinčiai saugos lankus, žvyro dangai skirtas padangas.
„AWD“ klasėje užtikrintai prizines vietas pasidalino dalyviai važiavę „Subaru“ automobiliais. Ši klasė buvo bene gausiausia – ją sudarė 30 dalyvių. Šioje klasėje nugalėjo Rimvydas Mankus iš Tauragės, surinkęs 28 taškus. Antrą vietą užėmė Oleg Krukovskij iš Vilniaus, per sezoną sukaupęs 25 taškus. Antrą etapą praleidęs Liudas Šimkus iš Tauragės turėjo tenkintis trečia vieta, jis bendroje įskaitoje surinko 22 taškus.
(nuotr. varžybų organizatorių)
Moterų įskaitoje šiemet varžėsi 6 dalyvės, bet tik dvi dalyvės pretendavo į metinius apdovanojimus, nes metinę įskaitą gauna tik tie dalyviai, kurie dalyvavo bent jau dvejuose „Gravel Challenge“ etapuose. Šiemet šios klasės nugalėtoja tapo Rūta Saladžienė su „Volkswagen Golf“ automobiliu. Rūta surinko 34 taškus. Daug gedimų patyrusi Kamilė Zokaitė su „Subaru Impreza“ automobiliu surinko 32 taškus ir liko antra. Merginos nepraleido nė vieno etapo ir atkakliai kovojo dėl greičiausios titulo.
(nuotr. varžybų organizatorių)
„FWD“ dalyvių klasėje šiemet susirinko 13-a dalyvių. Visus savo varžovus šiemet pranoko Vytautas Junevičius iš Panevėžio, varžybose dalyvavęs su kompaktišku „Ford Fiesta“ automobiliu. Visuose etapuose stabiliai taškus rinkęs sportininkas sezoną užbaigė turėdamas 32 taškus. Antroji vieta atiteko Tautvydui Perevoščikovui iš Marijampolės, čempionate dalyvavusiam su „Ford Focus“. Tautvydas šiemet į savo kraitį įsidėjo 19 taškų ir vos dviem taškais pranoko trečioje vietoje likusį Paulių Mikelaitį iš Kauno.
(nuotr. varžybų organizatorių)
„RWD“ dalyvių klasę 2019 metų „Gravel Challenge“ sezone sudarė 12 dalyvių. Geriausiai iš visų šiemet pasirodė Laivūnas Karklas iš Utenos. Nors jis šiemet laimėjo tik pirmąjį varžybų etapą, sekančius kartus jis nenutolo nuo savo varžovų, o tai jam leido 2019 metų sezoną užbaigti su 29 taškais. Jis vos vienu tašku aplenkė antroje vietoje likusį Virginijų Laurušaitį iš Vilniaus. Tuo tarpu trečioji vieta atiteko Dainiui Kulioniui.
(nuotr. varžybų organizatorių)
„Sport“ dalyvių klasėje šiemet dėl nugalėtojo titulo varžėsi 15 sportininkų. Vis dėlto, nugalėtojo taurė šiemet atiteko Tadui Gombrevičiui iš Vilniaus, vairuojančiam „Mitsubishi Lancer EVO V“. Jis dalyvavo visuose etapuose, kuriuose surinko maksimalu taškų skaičių.
(nuotr. varžybų organizatorių)
Antrą vietą „Sport“ klasėje užėmė Rolandas Tučkus iš Klaipėdos. Jis šiemet surinko 25 balus. Tuo tarpu trečią vietą „Sport“ dalyvių įskaitoje užėmė svečias iš Lenkijos, Marekas Suchocki.
Visi nugalėtojai bei prizininkai buvo apdovanoti ne tik vardinėmis taurėmis, bet ir foto drobėmis su jų automobilių nuotraukomis, užfiksuotomis varžybų metu. Renginio dalyviai ir draugai apdovanojimų vakaro metu taip pat turėjo progą pasivaržyti ir elektriniais kartais, o greitus, greitesnius ir greičiausius dalyvius renginio organizatoriai taip pat apdovanojo.
Viena aktyviausių automobilių bendruomenių Lietuvoje – „Subaru Klubas“, varžybų sezono dar neuždaro, o laukia sniego bei šaltuko, ir jau planuoja varžybas ant ledu padengtos trasos.
Komandos nariai taip pat jau dėlioja sekančių metų sezono planus. Pagal pirminį sumanymą, 2020-ųjų „Gravel Challenge“ pirmenybės vyks skirtingose lenktynių trasose. Tokiu būdu organizatoriai siekia įnešti įvairovės.
Klubo vadovė ir šių renginių organizatorė, Jolanta Iselionienė, atskleidžia, kad kol kas dar svarstoma, kuriose autokroso trasose vyks kitų metų varžybų ant žvyro serija „Gravel Challenge“. „Bent du žiemos etapus planuojame Marijampolės autokroso trasoje, o visa kita priklausys nuo oro sąlygų“, – priduria „Subaru Klubo“ vadovė.